کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318019 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هیچ‌گاه در بازار رایانه رکود اتفاق نمی‌افتد

استفاده از چرخه قطعات و سيستم‌هاي جديد در حوزه تجهيزات رايانه مانع از بروز ركود در هر زماني در اين حوزه مي‌شود.

حبيب‌ قلعه مولايي با اشاره به اينكه تمايل براي خريد وسايل كامپيوتري بيش‌تر شده است گفت: وضعيت بازار بستگي به تبليغات،  فرهنگ و وضعيت مالي جامعه دارد و با در نظر گرفتن اين شاخص‌ها، تمايل براي خريد وسايل رايانه‌يي بيش‌تر شده است.

وي ادامه داد: اين روند در حالي انجام مي‌شود كه برخي به سمت استفاده از رايانه‌هاي اداري و خانگي مي‌روند و عده‌اي ديگر به سمت خريد لپ‌تاپ‌ها ؛ در حاليكه قيمت اين بازار به نسبت 10 سال گذشته تغييري نكرده اما قدرت خريد مردم بالاتر رفته است و اگر در گذشته مردم براي خريد يك رايانه مجبور بودند ذره ذره پس‌انداز كنند اما در حال حاضر حتي با حقوق يك ماه هم امكان خريد يك سيستم وجود دارد.

او تغييرات در اين صنف را زياد دانست و بيان كرد: بايد دانست كه در اين صنف مخصوصا سخت‌افزار ، تغييرات بسيار است و حوزه‌هاي فراواني تحت تاثير آن قرار مي‌گيرند و چرخه استفاده از قطعات و سيستم‌هاي جديد هميشه در حال گردش است زيرا يك سيستم بعد از گذشت 3 سال به ارتقاء نياز دارد و به همين جهت هيچ زماني ركود در اين بازار اتفاق نمي‌افتد .

اين كارشناس فن‌آوري اطلاعات افزود : همه چيز به سمت الكترونيكي شدن پيش مي‌رود و در اين مسير ابزار اصلي استفاده از دستگاه‌هاي الكترونيكي، رايانه‌ها هستند .

مولايي درباره تاثير هدفمندسازي يارانه‌ها بر اين صنف گفت : در اين صنف چندان تاثيري نگذاشته است زيرا در راستاي اجراي اين قانون مردم كم‌تر به سمت كالاهاي لوكس مي‌روند اما رايانه‌ و سيستم‌هاي الكترونيكي ديگر لوكس نيستند.

او درباره وضعيت اينترنت در اين استان افزود: پيگيري‌هايي توسط اين سازمان براي افزايش پهناي باند استان صورت گرفته است به نوعي كه در حال حاضر يكSTM1 در اين استان وجود دارد و با پيگيري‌هاي مخابرات يك STM1 ديگر هم به حوزه زير ساخت افزوده خواهد شد.

مولايي با اشاره به اينكه سازمان نظام صنفي رايانه‌يي، طرح هدفمندسازي رايانه‌ را در طول 8 استان به صورت آزمايشي انجام داده است، تصريح كرد: اصل اجراي اين موضوع سامان دادن بازار رايانه و جلوگيري از ورود افراد غيرمتخصص به اين بازار بود، در حاليكه در كنار اين موضوع ساماندهي زير ساخت‌ها هم مد نظر بود.

او گفت: انجام شدن يك فعاليت و موفقيت آن به وجود زيرساخت‌ها منوط است و حتي در ارتباط با پيشرفت دولت الكترونيكي هم بايد گفت: زماني كه شركت زيرساخت‌ و مخابرات با هم يكي و هماهنگ نشوند نمي‌توانيم شاهد پيشرفت در اين حوزه باشيم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4677 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/12/21 تعداد مشاهده: 1224
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر