کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317838 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

TikTok، اپلیکیشن بیشتر دانلود شده در می 2020

به گزارش سافت گذر، این روزها مشکلات زیادی برای شرکت های چینی به وجود آمده که تنش میان هواوی و دولت ایالات متحده مهمترین آن هاست. در این بین، شرکت چینی تیک تاک (TikTok) یکی دیگر از مواردی است که به علل مختلف در چندین کشور هدف اتهام قرار گرفته است. با این وجود، این کمپانی همچنان در فروشگاه های نرم افزاری خوش می درخشد به طوری که در ماه می 2020 توانسته بیش از 111.9 میلیون بار دانلود شود تا از این حیث نسبت به آمار مدت مشابه سال قبل آمار دو برابری ثبت کرده باشد.

تیک تاک TikTok واتس اپ فیسبوک هواوی

بر اساس آمارهای به دست آمده توسط شرکت Sensor Tower، هندی ها در ماه می بیش از مردم سایر کشورها تیک تاک را دانلود کردند و توانستند 20 درصد آمار 111.9 میلیون عدد بارگذاری را به خود اختصاص دهند. در ایالات متحده و بر خلاف هشدارهای متعدد مسئولین آمریکایی، مردم این کشور 9.3 درصد تعداد دانلودها را از آنِ خود کردند. در میان سیستم عامل های مختلف، تیک تاک اولین اپلیکیشن پر دانلود اندرویدی در ماه می بود ولی در iOS، پس از زوم رده دوم را در اختیار گرفت.

طبق آمارهای پیشین مؤسسه Sensor Tower، در ماه آوریل 2020 تیک تاک و چندین نسخه خارجی دیگر آن در اندروید و iOS بیش از 78 میلیون دلار درآمد کسب کردند. این آمار نشان دهنده رشد 10 برابری نسبت به بازه مشابه پارسال می باشد. به علاوه، این برنامه به عنوان پردرآمدترین نرم افزار در سطح جهانی دست یافته است. گفته می شود که 86.6 درصد درآمدهای تیک تاک از مردم چین و 8.2 درصد آن از آمریکایی ها به دست آمده است.

به علاوه، مؤسسه مذکور یادآور می شود که در سال 2019 تیک تاک عملکرد استثنایی از خودش به ثبت رساند. این اپلیکیشن به عنوان بیشتر دانلود شده ترین برنامه دست یافت و فقط در دومین سه ماهه 2019 رده نخست را از دست داد. تیک تاک در سال گذشته میلادی 700 میلیون بار دانلود شد و پس از آن واتس اپ در رده قرار گرفت.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47022 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/15 تعداد مشاهده: 2260
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر