کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318024 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تخفیف نوروزی ایرانسل در تعرفه‌ی مکالمه، پیام کوتاه و GPRS

ايرانسل از اعطاي پيام کوتاه رايگان و تخفيف در تعرفه مکالمه، GPRS، آهنگ پيشواز و خريد محصولات پورتال ويترين خود در ايام نوروز90 خبر داد.

آرش کريم بيگي - مدير روابط عمومي ايرانسل - ضمن اعلام اين خبر گفت: در فاصله زماني 20 اسفندماه 89 تا 20 فروردين 90 که ميزان ارسال پيام کوتاه به دليل آغاز سال نو بيش از اوقات معمول بوده و هريک از مشترکين دائمي يا اعتباري ايرانسل نيز مايل به ارسال پيام‌هاي تبريک سال نو به اقوام و دوستان‌ خود هستند، اين امکان از سوي در اختيار آنان قرار داده شده تا با ارسال80 پيام کوتاه، امکان ارسال 20 پيام کوتاه داخل شبکه رايگان را نيز داشته باشند.

به گفته وي مهلت استفاده از پيام‌هاي کوتاه رايگان داخل شبکه فقط30 روز است و تفاوتي در نوع 80 پيام کوتاه ارسالي وجود ندارد و اين پيام‌ها مي‌تواند داخل شبکه، خارج شبکه، فارسي و يا انگليسي باشند.

وي هم‌چنين از تخفيف نوروزي 25 درصدي ايرانسل در مکالمه داخل شبکه با حداکثر 5 مشترک ايرانسل خبر داد و گفت: تمامي مشترکين سيم‌کارت‌هاي اعتباري ايرانسل مي‌توانند در فاصله زماني 20 اسفند 89 تا 20 فروردين 90، يک تا پنج شماره ايرانسل را به دلخواه انتخاب کنند تا هزينه تمامي مکالمه‌ها با اين شماره‌هاي ثبت شده، با 25 درصد تخفيف محاسبه شود.

به گفته مدير روابط عمومي ايرانسل، مشترکين براي برخورداري از اين تخفيف، لازم است در ابتدا سيم‌کارت اعتباري خود را حداقل به مبلغ 4000 ريال شارژ کرده و پس از دريافت يک پيام کوتاه از سوي ايرانسل، با شماره گيري کد دستوري # شماره مورد نظر*1* 4* 3*140* جهت انتخاب شماره دلخواه خود اقدام کنند.

به گفته وي براي ثبت هر شماره بايد حداقل4000 ريال اعتبار در حساب مشترک موجود باشد. ضمن آنکه برخورداري از تخفيف 25 درصدي تنها تا 20 فروردين 90 امکان‌پذير خواهد بود و پس از آن، ميزان تخفيف به10درصد کاهش خواهد يافت.

به گفته وي در همين بازه زماني، بهاي استفاده از سرويس GPRS ايرانسل، از ساعت 23 تا 6 صبح روزهاي شنبه تا چهارشنبه و در تمامي ساعات پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها، براي تمامي مشترکين ايرانسل تنها 1 ريال به ازاي تبادل هر کيلو بايت اطلاعات محاسبه خواهد شد، همچنين در طول ايام نوروز 90، مشترکين دائمي و اعتباري ايرانسل ميتوانند از بسته‌هاي ويژه سرويس اينترنت همراه GPRS استفاده کنند.

وي هم‌چنين از تخفيف ويژه نوروزي ايرانسل براي استفاده از سرويس آهنگ پيشواز خبر داد و گفت: مشترکين مي‌توانند در فاصله زماني 20 اسفند 89 تا 20 فروردين 90، آهنگ‌هاي پيشواز ايرانسل را با 50 درصد تخفيف، به مبلغ 2500 ريال دريافت کنند. ضمن آنکه در همين بازه زماني، در صورتي که تماس گيرندگان با مشترکي، مجموعاً به ميزان 50 دقيقه از خطوطي به غير از شبکه ايرانسل با وي تماس برقرار کنند، ايرانسل يک آهنگ پيشواز رايگان 30 روزه به مشترک فوق هديه خواهد داد.

وي تصريح کرد: آهنگ پيشواز اهدايي را ايرانسل انتخاب خواهد نمود و مشترک در صورت تمايل ميتواند آن را تعويض کند که براي آگاهي از شيوهء تعويض کافي است کد #777* را از خط ايرانسل شماره گيري شود. در همين بازه زماني، در صورتي که مشترکي10 پيام کوتاه ارسال کند، ميتواند از يکي از محصولات متنوع و جذاب ويترين ايرانسل به صورت رايگان برخوردار شود.

وي در پايان تصريح کرد: اطلاعات بيشتر در خصوص طرح هاي نوروزي ايرانسل، در وب‌سايت اينترنتي اين شرکت به نشاني www.irancell.ir قابل دسترسي است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4707 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/12/24 تعداد مشاهده: 1360
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر