کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318022 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تلفن همراه خطرناک‌‌تر از آنتن‌های BTS

به اعتقاد یک کارشناس مخابراتی تشعشعات ناشی دستگاه تلفن کاربر چندین برابر خطر ناک تر از تشعشعات آنتن های BTS موجود در سطح شهر است.

محمد رضا منصفی با بیان اینکه خطرناک بودن امواج گوشی تلفن همراه از آنتن های BTS هنوز به دلیل پایین بودن سن این وسیله ارتباطی به اثبات نرسیده است ، اعلام کرد: تا کنون لوازم جانبی بی شماری برای جلوگیری از تاثیر تشعشعات گوشی های تلفن همراه ساخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه کاربران نباید با تلفن همراه خود مکالمات طولانی داشته باشند، اظهار داشت: بهتر است افراد گوشی خود را حتی المقدور در جیب کناری و نزدیک به قلب خود نگذارند و یا برای کاهش اثرات امواج از هندزفری استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد آنتن های نصب شده به نسبت تعداد گوشی های موجود در بازار بسیار پایین تر است، خاطر نشان کرد: از سوی دیگر استاندارد رعایت شده در آنتن های بی تی اس به کار گرفته شده مطابق با تمام استانداردهای جهانی است.

منصفی با تاکید بر اینکه تولید کنندگان مطرح جهانی تنها در صورتی می توانند خط تولید یک مدل خاص را راه اندازی کنند که استانداردهای اجباری جهانی را اخذ کرده باشند، افزود: بر همین اساس هم اکنون در تمامی کشورها از جمله ایران، آزمایشگاه هایی در مبادی ورودی کالاها به کشور برای اندازه گیری این تشعشعات به کار گرفته شده است.

به گفته وی در شرایط فعلی 98 درصد از گوشی های موجود در کشور قاچاق است که از این تعداد گوشی های بی کیفیت تقلبی چینی با قیمت های بسیار اندک در بازار به وفور موجود است.

 به نظر می رسد مسوولان ذی ربط در کنار دغدغه هایی که برای آنتن های مخابراتی دارند، باید راهکارهای مناسبی نیز نسبت به ورود گوشی های تقلبی با کیفیت های بسیار ناچیز را که علاوه بر تشعشعات مضر، عموما از مواد بازیافتی در کشور چین ساخته شده است، مدنظر قرار دهند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4715 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ITIRAN تاریخ خبر: 1389/12/24 تعداد مشاهده: 1871
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر