کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746952897 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317549 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی بهترین مرورگرهای اندرویدی دارای حالت تیره

مطمئناً ویژگی حالت تیره یکی از بهترین امکانات اضافه شده به سیستم عامل ها بود چرا که علاوه بر ذخیره انرژی باتری گوشی، اجازه نمی داد هنگام کار کردن با آن در شب ها، چشم افراد اذیت شود. با این وجود، هنوز گوگل کروم به عنوان محبوب ترین مرورگر دنیا به صورت رسمی از این قابلیت پشتیبانی نمی کند به همین دلیل باید سراغ سایر آلترناتیوهای این برنامه در پلی استور برویم که دارای گزینه دارک مد هستند. اما پیش از اینکه مرورگرهای دارای حالت تیره را خدمتتان معرفی کنیم، باید بگوییم که همه مواردی که در ادامه می بینید (به غیر از دو مورد آخر) با سیستم منبع باز کرومیوم ساخته شده اند که گوگل برای تولید کروم از آن بهره برده است. این یعنی اگر بعدها کروم کد فعالسازی حالت تیره را از تنظیمات حذف کرد، در آنها نیز این آپشن از بین خواهد رفت. در این بین، یکی از مزایای برنامه های منبع باز این است که توسعه دهندگان می توانند جدای از سایر برنامه نویسان، امکانات مدنظر خودشان را اضافه کنند. به هر ترتیب، با سافت گذر همراه باشید تا شما را با مهمترین مرورگرهای دارای حالت تیره آشنا کنیم.

کروم مرورگر اینترنتی سامسونگ اوپرا فایرفاکس ویوالدی

 

مرورگر اینترنتی سامسونگ
کروم مرورگر اینترنتی سامسونگ اوپرا فایرفاکس ویوالدی

مهم نیست که نسبت به اپلیکیشن های ساخته شده توسط سامسونگ چه حسی دارید چرا که مرورگر این شرکت از برخی جهات حتی نسبت به کروم برتری هایی دارد.

برای فعالسازی حالت تیره در این برنامه، باید با لمس منوی همبرگری شکل از گوشه پایین سمت راست، گزینه Dark mode که آیکون هلال ماه دارد را بزنید تا تمام بخش های نرم افزار و صفحات وب با پس زمینه تیره و خاکستری نمایش داده شوند.

اوپرا

کروم مرورگر اینترنتی سامسونگ اوپرا فایرفاکس ویوالدی

در مرورگر اوپرا امکانات زیادی از جمله کیف پول ارز رمز، مسدود کننده تبلیغات، کاهش دهنده مصرف اینترنت و . . . وجود دارد. در دسامبر سال 2019 هم یک گزینه مخصوص حالت تیره به اوپرا اضافه شد تا رابط کاربری این برنامه را بیش از پیش جذاب تر کند.

برای فعالسازی این آپشن، باید روی لوگوی اوپرا از گوشه پایین سمت راست نمایشگر ضربه بزنید و بعد به تنظیمات رفته و آپشن حالت شب (Night Mode) را برگزینید. در منوی بعد حتماً تیک Use dark theme و Dark web pages را بزنید. از آن جایی که اوپرا یک آپشن حالت شب برای وبگردی پیش از خوابیدن دارد، بهتر است شما به صورت دستی دمای رنگ ها را از تنظیمات کاهش دهید تا وبگردی با دارک مد جذاب تر به نظر بیاید.

ویوالدی

کروم مرورگر اینترنتی سامسونگ اوپرا فایرفاکس ویوالدی

بر خلاف نسخه دسکتاپی قدرتمندی که دارد، ویوالدی اندرویدی زمانی که در سپتامبر سال 2019 منتشر شد امکانات زیادی نداشت. البته از آن زمان تا کنون مشکلات این برنامه کاهش پیدا کرده و امکاناتی مانند گزینه های پیج اولیه، ویجت جستجو، پشتیبانی از کروم بوک و حالت تیره اضافه شده اند.

کروم مرورگر اینترنتی سامسونگ اوپرا فایرفاکس ویوالدی

شما برای فعالسازی حالت تیره در ویوالدی می بایست روی آیکون موجود در بالا سمت راست ضربه بزنید و سپس به تنظیمات بروید. در منوی باز شده گزینه Themes را برگزیده و از قسمت Appearance ابتدا آپشن حالت تیره (Dark Mode) و در نهایت Dark mode for Web Pages را بزنید.

کروم مرورگر اینترنتی سامسونگ اوپرا فایرفاکس ویوالدی

مرورگر کیوی

کیوی یکی از معدود مرورگرهای مبتنی بر کرومیوم است که از افزونه های کروم پشتیبانی می کند. کیوی همچنین، چند سالی هست که به مجهز ویژگی دارک شده است. برای فعالسازی این آپشن، شما باید از منوی سه نقطه روی هم در گوشه بالا سمت راست، گزینه Turn on Night Mode را بزنید.

یک نکته مهم در مورد این برنامه آن است که تقریباً از پایان سال 2019 برای این مرورگر بروزرسانی منتشر نشده و این یعنی نسخه قدیمی کرومیوم در آن وجود دارد به همین دلیل ممکن است در برابر انواع و اقسام خطرات امنیتی آسیب پذیر باشد. با این توضیحات، عواقب استفاده از مرورگر کیوی متوجه خودتان خواهد بود و نه توسعه دهندگان.

فایرفاکس و طور (Tor)

دو مرورگر فایرفاکس و طور گزینه مخصوص حالت تیره را ندارند اما بر خلاف سایر برنامه ها، امکان بهره مندی از افزونه در آنها فراهم است. برای استفاده از دارک مد در این دو نرم افزار، باید به فروشگاه آنها مراجعه نمایید و افزونه Dark Reader را دانلود و آن را روشن نمایید.

البته این راهکار در حال حاضر چندان کارآمد نیست زیرا بسیاری از قسمت های فایرفاکس مانند هوم اسکرین، نوار وضعیت و منوها همچنان به رنگ سفید نمایان می شوند. با این حال، گفته می شود که با انتشار ورژن بازطراحی شده فایرفاکس برای اندروید شرایط تغییر خواهد کرد. در ضمن، شما می توانید نسخه بتا فایرفاکس اندرویدی را دانلود کنید.

کروم مرورگر اینترنتی سامسونگ اوپرا فایرفاکس ویوالدی

در سمت دیگر، مرورگر طور نیز دارای حالت تیره در سرتاسر رابط کاربری می باشد اما سرعت وبگردی در آن ممکن است کند باشد چرا که تنظیمات مربوط به حفاظت از حریم شخصی در آن زیاد است. در مجموع، هم فایرفاکس و هم طور قابلیت پشتیبانی از حالت تیره را دارند.

کروم مرورگر اینترنتی سامسونگ اوپرا فایرفاکس ویوالدی

 

 
منبع: androidpolice.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47306 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/29 تعداد مشاهده: 2255
سافت گذر