کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318024 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشکل دامنه های فارسی دات ایران و درخواست پول بابت خدمت ارائه نشده

پژوهشگاه دانش های بنیادی، نماینده ایران برای ارائه خدمات دامنه های ملی ir و جدیدا دامنه های فارسی ".ایران" است. ویژگی دامنه های ".ایران" این است که کل آدرس با نویسه های فارسی نوشته می شود.
از بیش از یک سال پیش، فروش دامنه های ".ایران" توسط سایت nic.ir (پایگاه رسمی پژوهشگاه دانش های بنیادی) شروع شد. در ابتدا قرار بود ظرف یکی-دو ماه سرویس دهی این سامانه شروع شود. اما هم اکنون بعد از گذشت یک سال هنوز سرویس دهی دامنه های فارسی شروع نشده است و مدام به تعویق می افتد.
اما مشکل به همین جا ختم نمی شود. بنده و تعداد زیادی از خریداران این دامنه ها هم اکنون به سررسید یک ساله شارژ دامنه ها نزدیک می شویم و درحالی که هنوز هیچ خدمتی دریافت نکرده ایم از ما خواسته می شود تا دوباره دامنه های خود را شارژ کنیم تا از ما گرفته نشوند. بنده در مکاتباتی که با nic.ir داشتم درخواست کردم که دامنه خریداران -به علت عدم سرویس دهی- برای یک سال دیگر به طور رایگان شارژ شود. اما مسئولین nic زیر بار نمی روند!
بعضا دلیلی که برای رد درخواست "شارژ رایگان یکساله" می آورند این است که ما سرویس دهی را شروع کرده ایم. ارجاع این ادعا به سرویسی است که طی آن مثلا اگر کسی دامنه ی "علی.ایران" را گرفته است، می تواند با اضافه کردن "ir." به انتهای آن از این دامنه استفاده کند. (یعنی با آدرس "ir.علی.ایران") پر واضح است که این سرویس کاملا فرمالیته بوده و کسی از آن استفاده نمی کند. زیرا این دامنه اصلا ".ایران" نیست بلکه "ir." است. افزون بر این، اصلا مزیت دامنه های ".ایران" فارسی بودن نویسه های آن است و اگر کسی می خواست از نویسه های انگلیسی استفاده کند، به سراغ این دامنه ها نمی آمد.  دلایل فوق و همچنین زشت بودن ترکیب چنین دامنه ای، باعث شده کسی حاضر به استفاده از آن نشود.

به نقل از یکی از کاربران سایت سافت گذر
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4736 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/01/04 تعداد مشاهده: 1277
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر