کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317898 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن Family Safety مایکروسافت رسماً عرضه شد

به گزارش سافت گذر، بیش از سه ماه پیش خبر دادیم که مایکروسافت علاوه بر تغییر نام سرویس آفیس 365 به مایکروسافت 365، نسخه پیش نمایش برنامه Family Safety را عرضه کرده اما امروز متوجه شدیم این نرم افزار به صورت عمومی برای اندروید و iOS منتشر و از حالت آزمایشی خارج شده است.

مایکروسافت Family Safety ویندوز اندروید ایکس باکس

همان طور که از نام این برنامه پیداست، Family Safety به کاربران کمک می کند یک تب مخصوص اعضای خانواده بسازند تا مصرف داده برای سایت های مختلف را محدود کرده و یا موقعیت مکانی آنها را رصد کنند. به علاوه، والدین قادر خواهند بود گزارش های هفتگی دریافت نمایند تا هم آمار را مشاهده و هم محتوای دیده شده را بررسی کنند.

مایکروسافت Family Safety ویندوز اندروید ایکس باکس

علاوه بر این گزارش ها، پدرها و مادرها می توانند برای مدت زمان استفاده کودکان از یک اپلیکیشن یا بازی محدودیت تنظیم نمایند. مایکروسافت همچنین، قابلیت مسدودسازی بعضی نرم افزارها را هم اضافه کرده است. در زمینه وبگردی هم امکانی فراهم شده تا از پخش محتواهای مخصوص بزرگسالان جلوگیری گردد و فیلترهای اینترنتی اعمال شود. این قابلیت در مایکروسافت اج، ویندوز، ایکس باکس و اندروید کارایی دارد.

مایکروسافت Family Safety ویندوز اندروید ایکس باکس

در کنار این ویژگی ها، می توان کاری کرد تا کودکان به طور اتفاقی و به صورت اینترنتی چیزی نخرند. با این گزینه، والدین باید پیش از تکمیل فرآیند خرید درخواست ارائه شده را از طریق ایمیل تأیید کنند.

در نهایت بررسی موقعیت مکانی اجازه می دهد افراد در شرایط واقعی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به علاوه، کاربران می توانند مکان های دلخواهشان را مشخص نمایند تا مطمئن شوند اعضای خانواده شان در صحت و سلامت در آنجا قرار دارند. مایکروسافت به دنبال آن است تا قابلیتی به Family Safety اضافه کند تا وقتی یکی از اعضای خانواده بیرون می رود یا داخل خانه می شود، پیام هشداری پخش گردد. یک ویژگی دیگر هم که به زودی اضافه خواهد شد، عادات رانندگی افراد را بررسی خواهد کرد و در مورد آنها گزارش خواهد داد. در حال حاضر مشخص نیست کارایی این گزینه چگونه می باشد.

مایکروسافت Family Safety ویندوز اندروید ایکس باکس

اگرچه اکثر ویژگی های نامبرده برای Family Safety اندرویدی، ویندوزی و ایکس باکسی عرضه شده اما قابلیت اعمال محدودیت استفاده از اپلیکیشن ها و فیلترهای جستجو در اینترنت در آینده ای نزدیک به ورژن iOS می آید. ضمناً یادآور می شویم که SafeSearch و سایر گزینه های مشابه را باید از مایکروسافت اج اندرویدی، ویندوزی و ایکس باکسی فعال کرد و برای استفاده از آن کاربران حتماً می بایست وارد اکانت مایکروسافت شوند.

مایکروسافت Family Safety ویندوز اندروید ایکس باکس

در پایان اشاره کنیم که ورژن اندرویدی در حال حاضر از پلی استور قابل دانلود است ولی ورژن iOS هنوز به اپ استور نیامده است.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47366 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/08 تعداد مشاهده: 2778
سافت گذر