کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318022 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ظرفیت‌سازی و گسترش سرمایه‌گذاری در بخش ICT در سال 90

به گفته معاون وزير ارتباطات در سال 1389 با همت و كوشش خانواده ارتباطات و كاركنان تلاشگر و صديق سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي شاهد دستاوردهاي كم نظيري در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات بوديم.

محمد كرم‌پور - رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - در پيام نوروزي خود اظهار كرده است : «در سال 89 رگولاتوري به عنوان نهاد حاكميتي و با نهادينه‌سازي رفتار انقلابي، در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات به همت مديران و كاركنان توانست با اعتقاد به تفكر ، ادبيات و قواعد رگولاتوري نسبت به صحنه‌آرايي حوزه ICT قدم‌هاي موثري بردارد.

اعطاي اولين پروانه اپراتور پست با حضور رييس محترم جمهوري اسلامي ايران، صدور و اعطاي پروانه اپراتور سوم تلفن همراه (نسل 3) و تثبيت جايگاه حاكميتي رگولاتوري در فضاي داخلي و بين‌المللي در سال 1389 حاصل اعتقاد راسخ كاركنان سازمان به عنوان نسل مكلف انقلابي به جاري ساختن اصول رگولاتوري شامل رقابت، عدالت، انصاف، شفافيت، صراحت، اخلاق‌مداري و نوآوري در اين حوزه است.

در سالي كه ازسوي مقام معظم رهبري با عنوان "همت مضاعف و كار مضاعف " نام‌گذاري شده بود، همت و كار مضاعف همه خانواده ارتباطات و اعضاء سازمان با ايجاد فضاي رقابتي منصفانه و عادلانه بين اپراتورها، حمايت از صنعت استراتژيك و زيربنايي ارتباطات، حضور مؤثر در مجامع بين‌المللي، مطالعه و تحقيق در زمينه تصميم‌سازي براي كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات و نهادينه كردن نظارت مستمر، عادلانه و بدون تبعيض بر كيفيت خدمات ارتباطات و فناوري اطلاعات براي رضايت‌مندي مردم، پيشنهاد و ارائه لوايح قانوني براي تصميم‌گيران كشور بيش از پيش بروز عيني پيدا كرد.

از تلاش شبانه‌روزي كليه اپراتورها و خدمت‌رسانان در ايجاد و تسهيل ارتباطات و فناوري اطلاعات روزآمد، به هنگام و با كيفيت قابل قبول تشكر و قدرداني مي‌شود. از كوشش بي‌دريغ فعالان صنعت ارتباطات و فناوري اطلاعات كه براي استقلال و خودكفايي كشور در توليد تجهيزات مخابراتي و ارتباطي گام برداشتند، صميمانه سپاسگزاري مي‌كنم.

با سپاس و قدرداني از زحمات همكاران وفادار، معتقد، متعهد، خلاق و كوشاي رگولاتوري، فرا رسيدن سال نو را به خانواده ارتباطات و فناوري اطلاعات و همكاران گرامي تبريك مي‌گويم؛ اميدوارم با عنايات خــداوند متعال، همدلي و همراهي، در سالي كه پيش روست با رعايت اصول رگولاتوري، جهش مناسبي را در سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي داشته و در به ثمر رساندن برنامه‌هاي سال 1390 از جمله اهداف برنامه پنجم توسعه فرهنگي، سياسي، اجتماعي و اقتصادي، تحكيم جايگاه رفيع رگولاتوري و نهادينه كردن ادبيات و قواعد رگولاتوري، ظرفيت‌سازي و گسترش سرمايه‌گذاري در بخش ICT، مديريت توسعه ICT، صحنه‌گرداني به عنوان نقش اول در عرصه منطقه و جهاني، نظارت شفاف و منصفانه بر ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطات و فناوري اطلاعات گام‌هاي بلندتري برداشته، در رسيدن به اهداف سند چشم‌انداز، در پرتو توجهات ايزدمنان و عنايت قطب عالم امكان، امام زمان (عج) موفق و سربلند باشيم».

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4738 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/01/06 تعداد مشاهده: 1413
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر