کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سازمان IDC: درآمدهای حوزه هوش مصنوعی افزایش می یابد

به گزارش سافت گذر، سازمان IDC انتظار دارد که درآمدهای حوزه هوش مصنوعی در سال 2020 به میزان 12.3 درصد افزایش یابد. اگر این اتفاق رخ دهد، درآمد این صنعت به 156.5 میلیارد دلار خواهد رسید. آن طور که IDC می گوید، به خاطر شیوع ویروس کرونا رشد درآمدی شرکت های فعال در هوش مصنوعی بسیار کندتر خواهد بود اما احتمالاً شرایط دوباره به سرعت به وضع عادی بازخواهد گشت.

هوش مصنوعی AI IDC

آن طور که سازمان نامبرده می گوید، تحقیقات و توسعه نرم افزاری سهم زیادی در توسعه تکنولوژی هوش مصنوعی خواهند داشت به طوری که 80 درصد از این بازار را از آنِ خود خواهند کرد. با این حساب، درآمد اپلیکیشن های مبتنی بر هوش مصنوعی در سال 2020 به 120.4 میلیارد دلار خواهد رسید.

ریتو ژیوتی، نائب رئیس بخش برنامه ریزی و تحقیقات حوزه هوش مصنوعی IDC می گوید:«« نقش اپلیکیشن های مبتنی بر هوش مصنوعی روزبه روز در حال پررنگ تر شدن است. آنها در حال تغییر شیوه های خرید مشتریان، تأمین مواد اولیه و روش های رقابت کردن هستند. نرم افزارهای این حوزه به بخش های جدانشدنی تغییرات دیجیتالی بدل و باعث افزایش نوآوری و پیشرفت در تجارت شده اند»».

اپلیکیشن های مدیریت ارتباط با مشتریان و مدیریت منابع دو بخش پرطرفدار هوش مصنوعی بوده اند که به ترتیب سهم 20 و 17 درصد از این حوزه را از آنِ خود کرده اند. IDC یادآور می شود که شرکت Adobe مشتری پروپاقرص اپلیکیشن های مرکزی مدیریت ارتباط با مشتریان بوده و مایکروسافت برای خرید اپلیکیشن های غیر مرکزی ارتباطی نسبت به سایرین پیشگام بوده است. در مجموع نیز کمپانی مالک ویندوز صدرنشین مشتریان این صنعت به شمار می رود.

در زمینه سخت افزارهای مربوط به هوش مصنوعی، IDC پیش بینی کرده که در سال 2020 درآمد به 13.4 میلیارد دلار می رسد تا در مقایسه با پارسال رشد 10.3 درصدی به ثبت رسیده باشد. در نرم افزارها اما، آمار هوش مصنوعی سیر نزولی به خود گرفته است. تحلیلگران مؤسسه IDC اعتقاد دارند که سخت افزار این صنعت در سال آینده رشد کرده و رکورد 35.5 درصد را خواهد شکست.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47415 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/15 تعداد مشاهده: 2039
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر