کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317892 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Flipgrid، برنامه جدید مایکروسافت برای دانش آموزان سراسر جهان

به گزارش سافت گذر، Flipgrid یک اپلیکیشن برقراری تماس تصویری ساخته شده توسط مایکروسافت است که توسط بسیاری از خانواده ها، دانشجویان و دانش آموزان در سرتاسر جهان استفاده می شود. حالا کمپانی مالک ویندوز به تازگی در مورد ویژگی ها و امکانات تازه این برنامه که بیشتر مورد تقاضای مراکز آموزشی بوده، صحبت کرده است.

Flipgrid مایکروسافت فلیپ گرید

بر این اساس، Flipgrid حالا بهبود یافته تا ساخت، اشتراک گذاری و مشاهده ویدیوها آسان تر و لذت بخش تر شود. مایکروسافت همچنین، فیلترها، بوردها و فریم ها را متنوع تر و گیف های انیمیشنی و واقعیت افزوده را اضافه کرده است.

Flipgrid مایکروسافت فلیپ گرید

امکانات تازه Flipgrid عبارتند از:

 

•    روش جدید قصه گویی: ما با دریافت بازخوردهای کاربران توانسته ایم امکانات قصه گویی و روش های خلاقیت را گسترده تر کنیم. فیلترها و بوردها حالا متنوع تر و گیف های متحرک و فریم های جدید اضافه شده اند.
•    ظاهر جدید: ظاهر Flipgrid حالا تغییر کرده تا ساخت، اشتراک گذاری و مشاهده ویدیوها آسان تر و لذت بخش تر شود. در پخش کننده تازه، ویدیوها در وسط قرار می گیرند و با این روش جدید راحت تر می توان یک تماس را آغاز کرد.
•    واقعیت افزوده Flipgrid: ما ویژگی که تا به امروز رؤیایی و جادویی بود را حالا به Flipgrid آورده ایم تا هم سریع تر باشد و هم تأثیرگذارتر.
•    ظاهر مربعی شکل: می توانید ظاهر Flipgrid را به گونه ای شخصی سازی کنید که دوست دارید. ویدیوها را به صورت اتوماتیک ذخیره نمایید، اسم سفارشی سازی شده مدنظرتان را نشان دهید و . . .
•    دسترسی آسان تر به موضوعات: دانش آموزان و دانشجویان حالا آسان تر و سریع تر از هر وقت دیگر می توانند در مکالمات مشارکت داشته باشند. فقط کافی است یک کد الحاق را نوشته، ویدیو را ضبط و آن را اشتراک گذاری کنند.

شما می توانید Flipgrid را برای اندروید و iOS به ترتیب از گوگل پلی استور و یا اپ استور اپل دانلود کنید.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47438 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/18 تعداد مشاهده: 2114
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر