کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر از دو ویژگی جدید نرم افزار Google Photos

گوگل گوگل فوتوز Google Photos

رابط کاربری جدید در قسمت ویرایش تصاویر Google Photos

به گزارش سافت گذر، در گذشته جین مانچان وانگ در مورد امکانات تازه نرم افزارهای مختلف اندرویدی صحبت کرده بود. حالا و بر اساس جدیدترین توییت او، یک رابط کاربری بازطراحی شده قرار است به قسمت ویرایش تصاویر نرم افزار Google Photos بیاید. او این اطلاعات را از یکی از کاربران برنامه نامبرده در اندونزی گرفته است.

گوگل گوگل فوتوز Google Photos

این ویژگی که به نظر می رسد توسط برخی افراد خاص آزمایش می شود، منجر خواهد شد تا در بالای دکمه لغو عملیات و ذخیره تغییرات، آپشن های گوناگونی به صورت افقی و پشت سر هم قرار گیرند و مواردی نظیر Suggestions، Crop، Adjust، Filters و . . . مشاهده شوند. گزینه اول تغییرات مناسبی که توسط هوش مصنوعی گوشی پیشنهاد می گردد را نشان خواهد داد و گزینه آخر هم چندین فیلتر قابل استفاده را نمایان خواهد کرد. گزینه دوم نیز که کاملاً مشخص است وظیفه برش تصاویر را بر عهده خواهد داشت. در بالای این چهار آپشن هم چندین گزینه مانند Auto، B&W، Color Pop، Blur و Color Focus جای گیری کرده اند. سایر موارد نظیر Exposure و Contrast هم برای بهبود ظاهر یک تصویر به کار خواهند رفت.

گوگل گوگل فوتوز Google Photos

این تغییر هنوز برای همه عرضه نشده بنابراین می توانیم نتیجه گیری کنیم که رابط کاربری جدید قسمت ویرایش تصاویر Google Photos در اختیار افراد خاصی قرار گرفته است.

بکاپ گیری اتوماتیک از تصاویر گرفته شده با دوربین های کنون

گوگل امروز خبر داد که سرویس ذخیره تصاویر Google Photos با دوربین های کنون (Canon) هماهنگ شده است بنابراین از حالا به بعد می توان عکس های گرفته شده با محصولات این شرکت را به صورت اتوماتیک و از طریق اپلیکیشن نامبرده بکاپ گیری کرد.

این ویژگی بر اپلیکیشن image.canon که برای اندروید و iOS عرضه شده متکی خواهد بود. بر این اساس، اگر شما دوربینی دارید که با نرم افزار مذکور سازگار است (لیست دوربین های سازگار در سایت کنون وجود دارد)، می توانید به تنظیمات رفته و گزینه بکاپ گیری خودکار را چه برای گوگل فوتوز و چه برای گوگل درایو روشن کنید.

دلیل جدا بودن دو سرویس ارائه شده آن است که گوگل در اوایل سال جاری میلادی آنها را از یکدیگر مستقل کرد زیرا اعتقاد داشت کاربران آنها را با هم اشتباه می گیرند. این قابلیت هم باعث می شود بتوان عکس ها را در حافظه های ابری ذخیره داشت و هم اینکه بتوان مواردی که دوست نداریم بقیه آنها را ببینند را مخفی کرد.

زمانی که گزینه بکاپ گیری اتوماتیک را روشن کردید، تصاویر با کیفیت اصلی خود در حافظه ابری ذخیره خواهند شد. البته بهره مندی از این گزینه نیازمند آن است که یک حساب کاربری گوگل وان داشته باشید. این یعنی با توجه به کیفیت بالای خروجی دوربین های دیجیتالی، شما به حافظه ای فراتر از حافظه اولیه Google Photos نیاز خواهید داشت. البته یادآور شویم که دارندگان دوربین های کنون در ماه اول یک سرویس رایگان گوگل وان با 100 گیگابایت ظرفیت حافظه دریافت خواهند کرد.

 

 
منبع: phonearena.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47564 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/06 تعداد مشاهده: 1846
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر