کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت اج نسخه 85 با ویژگی های جدید منتشر شد

به گزارش سافت گذر، پس از اینکه مایکروسافت در ابتدای سال جاری میلادی مرورگرش یعنی مایکروسافت اج را مبتنی بر سیستم کرومیوم تولید کرد، همه به این نتیجه رسیدند که بروزرسانی هایی که برای این برنامه منتشر می شوند نیز مبتنی بر این سیستم خواهند بود. حالا کمپانی مالک ویندوز، ورژن 85 و پایدار مایکروسافت اج را عرضه کرده است.

مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت اج مرورگر

البته چند روز قبل خبرهایی در مورد امکانات احتمالی مایکروسافت اج 85 به دستمان رسیده بود که هم کاربران معمولی می توانستند از آن آنها استفاده کنند و هم توسعه دهندگان.

به هر حال، یکی از ویژگی هایی که قرار است به مرورگر نامبرده بیاید، قابلیت همگام سازی داده ها مانند افزونه ها، پسوردها، آیتم های مورد علاقه و Collections میان پروفایل های Azure Active Directory می باشد. با این اتفاق، کاربران سرویس های آموزشی مایکروسافت آماده بازگشایی مدارس خواهند شد. با همه اینها، یکی از امکاناتی که همچنان جای خالی اش در این مرورگر احساس می گردد، عدم همگام سازی تاریخچه جستجو و تب ها می باشد. البته گزینه مربوطه در تنظیمات وجود دارد ولی هنوز فعال نشده است.

مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت اج مرورگر

مایکروسافت اج 85 همچنین، یک ویژگی دارد تا افراد بتوانند از ابزار جدید هایلایت کردن و نوشتن در فایل های PDF بهره ببرند. به علاوه، قابلیت Collections هم به زودی می تواند لیست سایت ها را مستقیماً و از طریق مرورگر به وان نوت، پاورپوینت و ورد بفرستد. حالت اینترنت اکسپلورر هم بروز شده و مدیران می توانند برخی نرم افزارها را به لیست موارد مورد اعتماد بیفزایند تا بدون نیاز به تأیید پیام خاصی اجرا شوند. Storage Access API که با نسخه 84 مایکروسافت اج عرضه شده بود، حالا به ورژن 85 آن آمده است.

در مورد ویژگی های امنیتی نیز بگوییم که این آپدیت برخی مشکلات موجود را از بین برده است. در نهایت به ابزارهای مخصوص توسعه دهندگان اشاره می کنیم که برخی از آنها عبارتند از پشتیبانی از میانبرهای صفحه کلید دستگاه تاشو مایکروسافت موسوم به Surface Duo و کدهای VS Code؛ هر دو مورد در مایکروسافت اج 84 وجود داشتند. ضمن اینکه چندین قابلیت تجربی مانند گزینه رمزگشایی CSS، انتقال تب ها میان پنل ها و . . . در این تازه مرورگر ساخت مایکروسافت مشاهده می شوند.

مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت اج مرورگر

این بروزرسانی از امروز به دست همه کاربران مایکروسافت اج خواهد رسید و با توجه به اینکه این برنامه در پس زمینه آپدیت می شود، همه می توانند از آن استفاده کنند. در غیر این صورت، کسانی که می خواهند خودشان نسبت به بروز کردن این نرم افزار اقدام نمایند، باید از منو و سپس Help and Feedback و در نهایت About این کار را صورت دهند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47573 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/10 تعداد مشاهده: 1887
سافت گذر