کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویروس کامپیوتری آنفلونزای خوکی

همزمان با شيوع ويروس آنفلونزاي خوکي و توجه مردم و اخبار به اين بيماري، هکرها و کلاهبرداران اينترنتي نيز از اهميت اين موضوع و وحشت مردم، براي رسيدن به مقاصد خود استفاده مي کنند.

ويروس n1h1 که به آنفلونزاي خوکي نيز معروف است اکنون بازار داغي براي کلاهبرداران و مجرمان سايبر باز کرده است و متخصصان امنيت سايبر از موج جديد هرزنامه ها با موضوع آنفلونزاي خوکي خبر مي دهند.

بيشتر اين هرزنامه ها با موضوعاتي نظير دارو ها و واکسن هاي ارزان قيمت براي اين ويروس، کاربران را به کليک بر روي لينک هاي قلابي ترغيب مي کنند. اين لينک ها معمولا اطلاعات شخصي و کارت اعتباري کاربران را مي دزدند و يا آن ها را به سمت دانلود فايل هاي مخرب (malicious) مي کشانند.

شرکت مک آفي در وبلاگش خبري از اين پديده منتشر کرده است و مي گويدگروهي از کلاهبرداران تيتر هرزنامه هاي خود را به صورت خبر ابتلاي افراد سرشناس مثل باراک اوباما و بازيگران معروف هاليوود به اين ويروس تنظيم کرده اند.

لينک هايي به دامنه هاي روسي و چيني در اين هرزنامه ها وجود دارد که تبليغ فروش داروهاي گياهي درمان آنفلونزاي خوکي را مي کنند و از اين طريق اطلاعات کارت هاي اعتباري کاربران را به سرقت مي برند.

مک آفي که ظاهرا از دست اين هکرها بسيار عصباني است در بخشي از اين خبر مي نويسد: "هکرها، مجرمان سايبر و کلاهبرداران اينترنتي افراد پست و فرومايه اي هستند که از بحث هاي داغ خبري از جمله بيماري ها و وحشت مردم بي گناه از آن ها براي مقاصد سودجويانه خود سوء استفاده مي کنند."

با توجه به اينکه آنفلونزاي خوکي به موضوع جهاني تبديل شده است، هرزنامه ها نيز کاربران کشور هايي را مورد هدف قرار داده است که بيشترين آلودگي به اين ويروس در آنجا مشاهده شده است.

براي مثال مک آفي مي گويد که بيشترين هرزنامه هايي که شامل کلمه هاي "خوکي/swine" و "آنفلونزا/flu" هستند به ترتيب بيشتر براي کاربران کشور هاي برزيل، آمريکا، روسيه و هند ارسال شده اند.

تيم تحقيقاتي شرکت trend micro به تازگي هرزنامه اي به زبان ژاپني با موضوع "هشدار در مورد آنفلونزاي خوکي" را مورد مطالعه قرار داده که ادعا مي کند از انستيتوي ملي بيماري ها و عفونت هاي ژاپن ارسال شده است و کاربران را ترغيب به دانلود يک فايلzip مي کند. اين فايل در صورت اجرا يک کد مخرب را فعال مي سازد که به آرامي اطلاعات حساس کاربران را به سرقت مي برد.

شرکت سيمانتک هم در مورد يک فيشينگ (phishing) با تيتري در مورد آنفلونزاي خوکي از منابع خبري معتبر هشدار داده است. در اين ايميل ها کاربر به يک وب سايت راهنمايي مي شود و از وي درخواست مي شود که با پر کردن يک فرم اينترنتي به سوالاتي در مورد تجربه شخصي از اين ويروس پاسخ دهد. در اين فرم وارد کردن اطلاعات شخصي نظير نام و شماره تلفن خود فرد و آشنايان او الزامي است و هکرها هم از اين اطلاعات براي گسترش اهداف هرزنامه ها و حملات خود استفاده مي کنند.

گمان مي رود تا زماني که آنفلونزاي خوکي در کانون توجه مردم و اخبار است، حملات فيشينگ و هرزنامه هاي مرتبط با آن نيز به عنوان ابزار مناسبي توسط هکرها مورد استفاده قرار گيرد. متخصصان امنيت سايبر توصيه مي کنند که کاربران براي مطالعه اخبار آنفلونزاي خوکي و اطلاع از راه هاي مبارزه با آن، تنها به وب سايت ها و پايگاه هاي خبري معتبر رجوع کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 477 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: همشهری آنلاین تاریخ خبر: 1388/02/18 تعداد مشاهده: 1398
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر