کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317533 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکانات جدید ویرایش تصاویر به Google Photos آمد

به گزارش سافت گذر، گوگل در ساعات اولیه امروز رویدادی را برگزار و طی آن از محصولات جدیدش رونمایی کرد. در طی این مراسم، کمپانی مالک اندروید در مورد امکانات تازه ویرایش تصاویر اضافه شده به Google Photos نیز سخن گفت.

گوگل گوگل فوتوز Google Photos

حالا گوگل در یک پست وبلاگی مشروح این امکانات را اعلام کرده است. اولین مورد، به ویژگی افزایش روشنایی تصاویر مربوط می شود. این اپلیکیشن از این پس با توجه به محتوای عکس و به وسیله تکنولوژی یادگیری ماشینی، برخی گزینه ها را از طریق تب تعبیه شده پیشنهاد خواهد داد. یکی از این آپشن ها، افزایش نور صورت سوژه و یا کل تصویر می باشد. این شرکت می گوید که امکانات مخصوص گوشی های پیکسل را به گزینه های پرتره، تصاویر افقی و . . . خواهد افزود.

برای کسانی که به اعمال تغییرات به صورت دستی علاقه مند هستند، گوگل گزینه هایی در نظر گرفته که افزایش حرارت رنگ ها، تنظیمات قسمت های هایلایت شده و . . . از آن جمله اند. برای دستیابی به این آپشن ها می بایست از پایین دکمه مربوطه را فشار دهید.

گوگل گوگل فوتوز Google Photosگوگل گوگل فوتوز Google Photos

دیگر قابلیت اضافه شدن Portrait Light است که به کاربران کمک می کند نور تصاویر پرتره را کم و زیاد کرده و یا حتی منبع نوری را جابه جا نمایند تا قسمت های نامتوازن سایه دار از بین بروند. به علاوه، این گزینه در عکس های غیر پرتره نیز کاربرد دارد. لازم به ذکر است که این قابلیت فعلاً برای گوشی های پیکسل 5 و پیکسل 4a در نظر گرفته شده و به زودی به سایر تلفن های همراه پیکسل می آید.

جدیدترین آپدیت Google Photos امروز به دست همه کاربران اندرویدی می رسد ولی همان طور که گفتیم، ویژگی Portrait Light فقط مختص گوشی های پیکسل خواهد بود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47773 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/10 تعداد مشاهده: 2745
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر