کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317967 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی همگام سازی تاریخچه جستجو و تب ها در مایکروسافت اج

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت در ماه دسامبر 2018 خبر داد که می خواهد مایکروسافت اج را مبتنی بر سیستم کرومیوم بسازد. سپس این شرکت در سال 2019 مراحل آزمایشی آن را آغاز و در نهایت در ماه ژانویه 2020 این مرورگر را رسماً عرضه کرد. با این وجود، در ماه ژوئن و همزمان با انتشار آپدیت ماه اکتبر 2020 ویندوز 10 بود که مایکروسافت اج کرومیومی جای مایکروسافت اج قدیمی را گرفت.

مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت اج

تا به امروز اما، خبری از ویژگی همگام سازی تاریخچه جستجو و تب ها در مایکروسافت اج کرومیومی نبود حال آنکه اکثر رقبای این برنامه این قابلیت را ارائه می کردند. این بار به نظر می رسد این ویژگی به مایکروسافت اج آزمایشی یا همان مایکروسافت اج قناری آمده زیرا بسیاری از کاربران در Reddit مدعی شده اند امکان روشن کردن گزینه مربوطه از تنظیمات فراهم شده است.

بر این اساس، همگام سازی تاریخچه جستجو و تب های در حال اجرا دیگر برای کاربران خاموش نیست و آنها می توانند آن را روشن کنند تا داده های مربوطه میان دستگاه هایی که از یک حساب کاربری بهره می برند، همگام سازی شوند. لازم به ذکر است که حداقل یک نفر می تواند این آپشن را از ویندوز 10 یا macOS فعال نماید.

گویا این گزینه فقط برای برخی از کاربران مایکروسافت اج قناری با شماره نسخه 88.0.682.0 یا جدیدتر فعال شده بنابراین احتمالاً همزمان با انتشار آپدیت های بعدی افراد بیشتری آن را دریافت خواهند کرد.

عرضه این ویژگی نباید زیاد شگفت انگیز باشد زیرا مایکروسافت پیش از این گفته بود به جای اینکه آن را در تابستان سال آینده منتشر کند، در ماه نوامبر سال جاری به دست کاربران می رساند.

اضافه شدن این گزینه توسط کسانی که منتظر بودند به محض دریافت قابلیت همگام سازی تب های در حال اجرا و تاریخچه جستجو به مایکروسافت اج سوئیچ شوند، مورد استقبال واقع خواهد شد. البته باید توجه داشت که مدتی طول خواهد کشید تا این ویژگی به نسخه نهایی و پایدار مایکروسافت اج بیاید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47941 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/08 تعداد مشاهده: 1708
سافت گذر