کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317967 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت به دنبال بازطراحی ویندوز 10 در سال 2021 + ویدیو

به گزارش سافت گذر، هرچند سال یک بار، خبرهایی منتشر می شود که در آنها در مورد تغییرات ویندوز 10 صحبت می گردد اما در حالی که 5 سال از عمر این سیستم عامل می گذرد، رابط کاربری آن زیاد فرقی نکرده و اگر این پلتفرم آینده روشنی نداشت، باید دنبال ویندوز 12 می بودیم.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

حالا به نظر می رسد زمان تغییر فرا رسیده زیرا بر اساس اعلام یکی از خبرگزاری ها، یک پروژه با اسم رمز Sun Valley نشان می دهد رابط کاربری ویندوز 10 کاملاً تغییر کرده است به طوری که در آن شاهد یک استارت منو و مرکز کنترل جدید، تسک بار پیشرفته تر و . . . هستیم.

این احتمال وجود دارد که رابط کاربری Sun Valley شبیه چیزی باشد که هم اکنون در ویندوز 10 ایکس می بینیم اما این دو سیستم عامل به هیچ عنوان یکی نخواهند بود. مایکروسافت پیش از این با ویندوز RT و ویندوز 8 این اشتباه را مرتکب شد و پلتفرم هایی ساخت که ظاهر یکسان اما عملکرد متفاوتی داشتند. بر این اساس، امکان دارد Sun Valley و ویندوز 10 ایکس شبیه باشند اما مورد اول فقط برای رایانه های دسکتاپی استفاده خواهد شد.

در گزارش منتشر شده اطلاعات زیادی از رابط کاربری جدید دریافت نمی شود و فقط می دانیم که استارت منو و مرکز کنترل با تغییراتی روبه رو خواهند شد. به هر حال، احتمالاً این آپدیت با نسخه مخصوص نیمه دوم سال 2021 منتشر می شود. ضمناً، از آن جایی که قرار است ورژن های پیش نمایش از شاخه fe_release عرضه گردند، می توانیم انتظار این را بکشیم که تا یکی دو ماه دیگر نسخه مخصوص توسعه دهندگان به دست متقاضیان برسد.

ویدیوی مفهومی از ظاهر احتمالی ویندوز 10 پس از آپدیت بعدی

به گزارش سافت گذر، همان طور که خبر دادیم، قرار است ظاهر ویندوز 10 با پروژه ای موسوم به Sun Valley تغییر کند.

این آپدیت که سبب بازطراحی استارت منو، مرکز کنترل، فایل اکسپلورر، اضافه شدن انیمیشن و ویژگی های جدید خواهد شد، قرار است در نیمه دوم سال 2021 عرضه شود.

 

 

 

 

حال یکی از طرفداران ویندوز ویدیوی مفهومی از این تغییرات ساخته تا نشان دهد که دوست دارد ویندوز 10 چه شکلی شود. او در این کلیپ استارت منو، مرکز کنترل با قابلیت دستگاه خروجی صدا، تم های جدید و . . . را به ما نشان می دهد که مبتنی بر زبان Fluent Design 4.0 طراحی شده اند. او همچنین، فایل اکسپلورر با تب های جدید را متصور شده و انیمیشن هایی را در سرتاسر سیستم عامل افزوده است.

شما در مورد ظاهر جدید ویندوز 10 که شباهت زیادی به ویندوز 10 ایکس دارد، چه نظری دارید؟.

 

 
منابع: neowin.net و mspoweruser.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47943 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/08 تعداد مشاهده: 3327
سافت گذر