کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9319 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317836 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تشخیص در خطر بودن رایانه توسط آنتی ویروس ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت به تازگی تغییرات جدیدی برای آنتی ویروس ویندوز 10 تدارک دیده تا مدیران راحت تر بتوانند خلأهای امنیتی موجود در رایانه ها را شناسایی کنند.

مایکروسافت مایکروسافت دیفندر ویندوز سیستم عامل ویندوز 10

سرویس ATP مایکروسافت دیفندر که اخیراً به Microsoft Defender Endpoint تغییر نام داده، از حالا به بعد حاوی قسمتی خواهد بود که اطلاعات مهم نظیر مقدار خطرناک بودن باگ ها و قدمت آنها را مرتب خواهد کرد.

در پست وبلاگی منتشر شده آمده است:«« گزارش هایی که توسط این آنتی ویروس نمایش داده خواهند شد، آمارهای مهم و بروز رایانه را به شما اعلام خواهند کرد. هدف آن است که از سطح ایمنی کامپیوتر خود آگاه شوید»».

کاربران می توانند گزارش های پخش شده را با انتخاب چندین فیلتر شخصی سازی کرده و آمارهایی که تمایل دارند را مشاهده کنند. گزارش ها همچنین، در دو ستون Trends و Today دسته بندی خواهند شد.

این ویژگی تازه در نسخه پیش نمایش در دسترس خواهد بود و از طریق آدرس Reports > Vulnerable Devices می توان به آن دست یافت.

با این قابلیت، مدیران شرکت ها می توانند اطلاعات جامع تر و کامل تری از میزان امنیت رایانه ها به دست آورند بنابراین قادر خواهند بود خلأهای موجود را از بین ببرند. در عین حال، فرصتی فراهم شده تا از داده ها برای بررسی مشکلات خاص موجود در دستگاه های مختلف یا سایر سیستم عامل ها استفاده گردد.

ابزار ارائه گزارش در حالی قرار است عرضه شود که آنتی ویروس ویندوز 10 به تازگی با تغییرات گسترده ای همراه و سبب شده حتی ابزارهای XDR هم به زیرمجموعه مایکروسافت دیفندر اضافه شوند.

طبق اعلام مایکروسافت، این امکانات با هدف کاهش پیچیدگی ها و مشکلات احتمالی ایجاد شده اند. وازو جاکال، مدیر تیم بررسی خطرات امنیتی مایکروسافت می گوید:«« محققان امنیتی همواره به دنبال شناسایی تهدیدها و بررسی خطرات احتمالی هستند که در سرویس های ابری، دستگاه ها و . . . وجود دارند و معمولاً سیستم ها توانایی تشخیص آنها را ندارند»».

با در دسترس قرار دادن ابزارهای XDR و ارتقای ایمنی دستگاه های در معرض خطر، مایکروسافت امیدوارست تا روش های شناسایی و از بین بردن تهدیدها را ساده تر کند.

 

 
منبع: techradar.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47953 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/11 تعداد مشاهده: 3002
سافت گذر