کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317961 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت در تدارک بازطراحی تب جدید مایکروسافت اج اینترپرایز

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت به تازگی خبر داده که می خواهد قسمت My Feed را به تب جدید مایکروسافت اج اینترپرایز نسخه 87 اضافه کند تا مدیران شرکت های تجاری بتوانند موضوعات و محتواهای خبری مورد علاقه خود را مشاهده و در صورت نیاز آنها را سفارشی سازی کنند. طبق ادعای مایکروسافت، محتوای به نمایش درآمده در My Feed اطلاعات مرتبط با حوزه فعالیت شرکت ها خواهد بود.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت اج سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

کاربرانی که وارد حساب Azure Active Directory شده اند، فعلاً می توانند اسناد اخیر و فایل های پیشنهادی را با توجه به تاریخچه فعالیتشان در بخش تب آفیس 365 مشاهده کنند. قسمت My Feed هم درست مانند تب جدید کاربران معمولی، خبرها و مقالاتی را به افراد نشان می دهد که به دامنه فعالیت شرکت مربوط می شوند. افراد همچنین، قادر خواهند بود علاقه مندی های خود را از طریق بخش Personalize ببینند و موضوعات مدنظرشان که می خواهند به لیست اضافه شوند را برگزینند.

قسمت My Feed که موضوعات مختلفی دارد را می توان به دو صورت جدولی یا لیستی مشاهده کرد اما امکان مدیریت آن از طریق دکمه موجود در بالا گوشه سمت راست نیز وجود دارد. این بخش تازه برای کسانی که گزینه Microsoft News از بخش تنظیمات پیش فعال را کرده اند، نمایش داده خواهد شد تا در نهایت خبرهای آفیس 365 و مقالات خبری در یک تب جدید ادغام شوند.

در مورد موارد پیشنهادی مرتبط با تجارت مایکروسافت نیز بگوییم که مدیران شرکت ها می توانند از طریق Admin Center این قسمت را ویرایش کنند. کمپانی مالک ویندوز همچنین یادآور می شود که نحوه پخش محتواها در اینجا بر اساس قوانین مایکروسافت 365 خواهد بود.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت اج سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

My Feed مخصوص کاربران مایکروسافت اج اینترپرایز همزمان با عرضه نسخه 87 این مرورگر که انتظار می رود ماه آینده عرضه شود، انتشار خواهد یافت. کسانی هم که نسخه های پیش نمایش ویندوز را در رایانه خود نصب کرده اند، می توانند از این ویژگی استفاده کنند. به علاوه، مایکروسافت در یک پست یادآور شده که دامنه Office.com که محتوای آفیس 365 دارد همزمان با مایکروسافت اج نسخه 90 دیگر از کار خواهد افتاد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47958 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/11 تعداد مشاهده: 1816
سافت گذر