کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317961 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طراحی اپلیکیشن و مواردی که نباید از آن غافل شویم!

در طراحی اپلیکیشن های موبایل اندروید و iOS چه مواردی را به خاطر داشته باشیم؟

امروزه بخش بزرگی از کارهای روزانه ی ما را تکنولوژی های کامپیوتری، موبایلی  و در مجموع وسایل هوشمند پردازش می کنند. موبایل های هوشمند با بهره گیری از پلتفرم های مختلف، فرصت های بسیاری برای رشد و توسعه و ایجاد ارزش آفرینی ایجاد کرده اند. سیستم های عامل اندروید و iOS بسترهای مختلفی هستند که توانسته اند بنا به ذائقه های مختلف کاربران، هر روز بیش از پیش به مخاطبین خود بیفزایند. گروه تکران با بهره گیری از تیم متخصص خود در زمینه طراحی اپلیکیشن توانسته است همراه مطمئن و تخصصی برای ورود کسب و کار ها به بازار ارزشمند و رو به رشد اپلیکیشن های موبایل باشد. اپلیکیشن های موبایل به شدت توسط کاربران جهت انجام امور مختلفی همچون خرید های اینترنتی، وب گردی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. عوامل موثر بر طراحی اپلیکیشن های موبایل که از اهمیت ویژه ای برخوردارند که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

هزینه طراحی اپلیکیشن:

طراحی اپلیکیشن های موبایل برای سیستم عامل اندروید هزینه کمتری را نسبت به iOS سبب می شود. تعداد طراحان اپلیکیشن های اندروید بیشتر از طراحان و برنامه نویسان iOS می باشد این به دلیل پیچیده تر و سخت تر بودن طراحی اپلیکیشن بر روی این پلتفرم می باشد.

  عرضه و مارکتینگ:

عرضه اپلیکیشن های موبایل بر روی پلتفرم iOS به طور معمول تنها از طریق درگاه اپل استور صورت می گیرد، این در حالیست که ارائه ی اپلیکیشن های اندرویدی توسط درگاه های مختلفی علاوه بر گوگل پلی صورت می پذیرد.

کیفیت ساخت اپلیکیشن:

تعدادی زیادی فیلتر خاص جهت عرضه نرم افزارها در بازارهای اندروید و iOS وجود دارد که کیفیت طراحی و اجرای این نرم افزارها را تعیین می کنند. به طور کلی، اپلیکیشن های مورد استفاده از در سیستم های عامل iOS از فیلترهای کیفی بیشتری عبور می کنند و در نتیجه از کیفیت بیشتری نیز برخوردار هستند.

طراحان متخصص تکران، طراحی های حیرت انگیزی را جهت غنی کردن تجربه کاربری ایجاد می کنند. گروه تکران همیشه از آخرین تکنولوژی ها و طراحی های اپلیکیشن های تلفن همراه پیروی می کند و تنها بهترین روش های مربوطه را جهت همسوسازی هدف مشتری و ایجاد تاثیر مثبت دنبال می کند. خدمات ارائه شده گروه تکران در زمینه طراحی اپلیکیشن بدین شرح است:

  کارگاه های تخصصی طراحی اپلیکیشن: با ایجاد طراحی انسان محور که نیازها، اهداف و افکار خاص کاربران را برطرف می کند، به سرعت توجه کاربران را می توان به این اپلیکیشن ها جلب کرد. طراحان اپلیکیشن گروه تکران اطمینان حاصل می کنند که راه حل های سازمان اهداف شما را براورده می کند و با کار تخصصی بر روی این اپلیکیشن ها، مزایایی محصولات یا خدمات شما را به مخاطبان عرضه می کند.

  کشف و تولید طراحی:

با در نظر گرفتن تحقیقات گسترده بازار، مزایای رقابتی خود را نسبت به رقابت می توان کسب کرد.گروه تکران برای درک استراتژی طراحی اپلیکیشن از رقبا و رهبران صنعت، تجزیه و تحلیل دقیق صنعت و تکنولوژی مربوطه را انجام می دهند.

  تجربه کاربر:

با ایجاد اپلیکیشن که نقاط درد و مشکلات را برطرف می کند، کاربران را با تجربه های لذت بخش می توان برانگیخت. گروه تکران پس از تجزیه و تحلیل رفتار، انگیزه ها و نگرش های کاربران هدف شما، یک تجربه کاربری را برای آنها ایجاد می کنند.

  فرمول بندی مفهوم ها:

گروه تکران با تحقیقات گسترده در بازار و درک عمیق از رفتار کاربران، ایده منحصر به فرد کسب و کار شما را در قالب یک مفهوم پنهان می کند. گروه تکران بر این اساس استراتژی طراحی اپلیکیشن تلفن همراه را تعریف می کند.

  ساختار اطلاعات:

با تعریف ویژگی های مورد نیاز، عملکردها، تعداد صفحات، طرح ها، جریان ناوبری و سایر عناصر طراحی اپلیکیشن تلفن همراه تحت معماری اطلاعات، چرخه عمر اپلیکیشن را تسریع می کند.

طراحی رابط کاربری اپلیکیشن

با ایجاد یک طراحی رابط کاربری UI اپلیکیشن بصری که بازدیدکنندگان از لحاظ عاطفی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، با مشتریان خود همنوا می شوید و نام تجاری خود را می توانید تقویت کنید. برای جلب توجه کاربران، رابط کاربری ظریف و زیبایی را می توان ایجاد نمود.

  نمونه اولیه قابل کلیک: در مورد ساختار احتمالی راه حل های سازمانی از نمونه های اولیه پویا، می توان شفافیت زیادی کسب نمود. گروه تکران با اتصال صفحه و بر حسب جریان، یک اسکلت از اپلیکیشن تلفن همراه را ایجاد می کند.

  طراحی رابط کاربری: گروه تکران طراحی UI اپلیکیشن را با ترکیب رنگ متقابل و عناصر جذاب طراحی می کند و همچنین انیمیشن های مناسبی را ایجاد می کند که نشان دهنده ی فلسفه ی نام تجاری سازمان شما و اهداف نهایی کسب و کار می باشد.

تست قابلیت

برای ارائه راهکارهای موثر و کارآمد در زمینه تحرک سازمانی، گروه تکران تست قابلیت استفاده را در اپلیکیشن های تلفن همراه اعمال می کند که در آنجا متخصصان UX مشکلات پیش آمده توسط کاربران و همچنین سردرگمی تجربه ان ها را مشاهده می کنند.طراحان اپلیکیشن برای بهبود عملکرد اپلیکیشن موبایل سازمانی و رضایت کاربر، تغییرات مورد نیاز را شناسایی کرده و از کاربران بازخورد می گیرند. گروه تکران اطمینان حاصل می کند که طراحی برنامه تلفن همراه به شما در دستیابی موفقیت آمیز به اهداف تجاری شما کمک می کند.

قیمت طراحی اپلیکیشن به شرایط و موارد مختلفی بستگی دارد که برای نمونه یکی از آنها مدت زمانی است که طراح اپلیکیشن برای ان صرف کرده و همچنین میزان کیفیت مدنظر کاربران می باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47973 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/08/14 تعداد مشاهده: 2043
کلید واژه ها:
سافت گذر