کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317965 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اعتبار خرید اقساطی برای دارندگان تلفن همراه آیفون

اپل از آیفون 12 با قیمت اولیه پایین تر از آیفون 11 پرو مکس رونمایی کرد


شرکت اپل بلاخره از گوشی آیفون 12 رونمایی کرد. قیمت آیفون ۱۲ که توسط شرکت اپل اعلام شده است، پایین تر از قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس می باشد. با ورود گوشی آیفون ۱۲ به بازار تقاضای زیادی برای خرید این گوشی آیفون وجود داد. این گوشی مشخصات بسیار بهتری نسبت به گوشی های آیفون ۱۱ دارد. مهم ترین ویژگی این گوشی، پشتیبانی از شبکه اینترنت همراه نسل پنجم (5G) است.  هر ۴ مدل سری آیفون ۱۲ دارای پردازنده های Bionic A14 هستند و در ساخت آن ها از فناوری ۵ نانومتری استفاده شده است. این پردازنده ها تا ۸۰ درصد سریع تر از پردازنده های A13 سری گوشی های آیفون ۱۱ عمل می کند.  با وجود پایین تر بودن قیمت آیفون ۱۲ در هنگام خروج از کارخانه نسبت به آیفون ۱۱، این گوشی ها مشخصات برتر دیگری مثل محافظ سرامیکی ضد خش و بسیار شفاف، صفحه مغناطیسی MegaSafe برای شارژ وایرلسی و اتصال دیگر لوازم جانبی، اسکنر LiDar در دو مدل آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس برای تشخیص سوژه و دوربین های جلو و عقب ۱۲ مگاپیکسلی دارند. احتمالا دلیل پایین تر بودن قیمت آیفون ۱۲ نسبت به آیفون ۱۱ در هنگام عرضه توسط شرکت اپل، فقدان شارژر و هندزفری در بست بندی این سری از گوشی های آیفون است. البته پایین بودن قیمت آیفون 12 نسبت به آیفون ۱۱ به معنی پایین تر بودن قیمت این گوشی در بازار ایران نیست زیرا احتمالا در هنگام ورود گوشی های آیفون ۱۲ به ایران، قیمت دلار بالاتر از زمانی خواهد بود که گوشی های آیفون ۱۱ وارد ایران شدند.

خرید اقساطی آیفون از بازرگانی سیب


قیمت بالای گوشی های آیفون سبب شده است که خرید آن ها برای بعضی ها کمی دشوار باشد و به همین دلیل بازرگانی سیب تصمیم گرفته است تا این گوشی ها و دیگر محصولات اپل شامل مک بوک، آیپاد، ایرپاد و اپل واچ را به صورت اقساطی به فروش برسانند تا همه بتوانند از قابلیت های بی نظیر این محصولات استفاده کنند. با این تسهیلات نیازی نیست که نگران قیمت آیفون ۱۲ یا آیفون 11 پرو مکس باشید. 
جالب است که برای خرید اقساطی آیفون و سایر محصولات اپل از این شرکت نیازی به ضامن ندارید و تنها با یک چک صیاد می توانید خرید قسطی انجام دهید. سامانه محاسبه گر اقساط در سایت bazarganisib.com میزان هر قسط را برای شما مشخص می کند. تعداد اقساط می تواند حداکثر ۱۲ ماه باشد. در صورتی که میزان اقساط مورد رضایت شما باشد، می توانید با این کارشناسان فروش بازرگانی سیب تماس گرفته و یک نوبت خرید رزرو کنید. در طرح تعویض آیفون بازگانی سیب برای مثال شما می توانید برای خرید آیفون ۱۲، گوشی آیفون قدیمی خود را به کارشناسان فروش تحویل داده و برابر با ارزش آن از پیش پرداخت 40 درصدی خودکم کنید.  

در هنگام خرید، شما با در دست داشتن دسته چک صیاد و کارت ملی به همراه پرینت گردش حساب به فروشگاه مراجعه می کنید. کل فرایند خرید تنها ۴۵ دقیقه به طول می انجامد و اگر بخواهید آیفون بخرید، گوشی به صورت رجسیتر شده و به همراه یک قاب و گلس رایگان به شما تحویل داده می شود.   
برای خرید آیفون باید حداقل ۴۰ درصد از مبلغ کل را به صورت پیش پرداخت بپردازید ولی خرید اقسطی ایرپاد و اپل واچ نیازی به پیش پرداخت ندارد. برای خرید مک بوک و آیپد نیز می توانید از اعتبار خرید خود به عنوان پیش پرداخت تا حداکثر ۶۰ درصد از مبلغ کل محصول، استفاده کند. در ادامه به شما می گوییم که اعتبار خرید چگونه به شما تخصیص داده می شود. 

 نحوه تخصیص اعتبار خرید 60 درصدی 


در صورتی که شما یک گوشی آیفون ایکس به بالا داشته باشید، در هنگام خرید می توانید گوشی آیفون خود را تحویل دهید و کارشناسان بازرگانی سیب میزان اعتبار خریدی را که به شما تخصیص داده می شود، تعیین می کنند. شما می توانید از این اعتبار 60 درصدی که بازرگانی در اختیار شما قرار می دهد برای خرید مک بوک، آیپد و کنسول پلی استیشن 5 استفاده کنید. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47990 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/08/18 تعداد مشاهده: 2157
کلید واژه ها:
سافت گذر