کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317961 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه 1809 ویندوز 10 از امروز بعد دیگر پشتیبانی نمی شود

به گزارش سافت گذر، اگر همچنان دارید از ویندوز 10 هوم یا پرو با نسخه 1809 استفاده می کنید، باید هر چه سریع تر سراغ ورژن های جدیدتر بروید زیرا امروز آخرین آپدیت تجمعی برایش عرضه می شود تا این گونه برداشت کنیم که دیگر پشتیبانی نخواهد شد. البته قرار بود این نسخه دیگر از بهار امسال پشتیبانی نشود ولی به خاطر همه گیری کرونا، مایکروسافت پشتیبانی از آن را به مدت 6 ماه تمدید کرد.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل آپدیت ویندوز 10

از آن جایی که این بروزرسانی در فصل پاییز منتشر شد، نسخه 1809 ویندوز 10 اینترپرایز یا آموزشی باید 30 ماه خدمات دریافت کند بنابراین کاربران این دو ورژن می توانند با خیالی آسوده و تا ماه می سال بعد از آن بهره ببرند.

رویه جدید مایکروسافت به این صورت است که اگر شخصی دارد همچنان از نسخه ای از ویندوز 10 استفاده می کند که به روزهای آخر پشتیبانی خودش می رسد، آن رایانه را به طور اتوماتیک آپدیت خواهد کرد. بر این اساس، در دسامبر سال قبل مایکروسافت کاربران نسخه 1809 را به 1909 آپدیت نمود و بعد از اینکه پشتیبانی از آن را ادامه داد، در ماه ژوئن این ورژن را به نسخه 2004 بروزرسانی کرد.

به خاطر داشته باشید که اگر هنوز پشتیبانی از نسخه های مختلف ادامه دار است، نصب آپدیت برای آنها کاملاً اختیاری خواهد بود اما این قانون دیگر نسخه 1809 را شامل نمی شود. این بروزرسانی که ابتدا در ماه اکتبر 2018 عرضه شد، در روزهای اول مشکلات زیادی داشت زیرا مایکروسافت مرحله پیش نمایش و آزمایشی آن را رد کرد تا بتواند در مراسم سرفیس این آپدیت را معرفی کند. پس از چهار روز انتشار آن به خاطر برخی مشکلات خاص از جمله پاک شدن فایل های کاربران متوقف شد و ماه بعد مایکروسافت این بروزرسانی را به دست افراد رساند.

مدتی طول کشید تا ویندوز 10 نسخه 1809 روی دور بیفتد اما با انتشار 1903، مایکروسافت برنامه هایش برای عرضه آپدیت ها را تغییر داد. تا پیش از آن، این شرکت هر کسی که دکمه Check for updates را می زد، متقاضی دریافت بروزرسانی می دانست اما بعد از نسخه 1903، پیامی ظاهر می شد که به کاربران می گفت آپدیت بعدی آماده نصب شدن است و از طریق یک لینک امکان دانلود آن را فراهم می کرد. همان طور که گفتیم، تنها زمانی یک نسخه به صورت خودکار آپدیت می شود که روزهای پایانی پشتیبانی اش را پشت سر می گذارد.

این رویه نه تنها حق انتخاب کاربران را برای نصب آپدیت های دلخواه بیشتر کرد بلکه نشان داد که مایکروسافت چگونه می خواهد بروزرسانی های ویندوز 10 را مدیریت کند. تا پیش از آن، همه مجبور بودند آخرین نسخه از سیستم عامل را نصب نمایند اما حالا مواردی نظیر مایکروسافت اج جدید و WinUI به نسخه های قدیمی تر نیز آمده اند.

تغییر شیوه انتشار بروزرسانی ها تنها مزیت این تصمیم مایکروسافت نبود زیرا در ادامه صفحات اینترنتی راه اندازی شدند که از طریق آنها می توانستیم مشکلات شناخته شده و حل شده مخصوص هر نسخه از ویندوز 10 را تشخیص دهیم. به علاوه، در فصل بهار بروزرسانی های مهم و در فصل پاییز بروزرسانی های جزئی عرضه شدند.

حالا نسخه ای که به روزهای پایانی پشتیبانی از خودش نزدیک می شود، ورژن 1903 است و واپسین لحظات پشتیبانی از ورژن ماه می 2019 هم یک ماه دیگر خواهد بود. مایکروسافت هفته پیش خبر داد که می خواهد کاربران را به صورت اتوماتیک به نسخه های جدیدتر بروز کند. چنان چه شما هنوز هم از ورژن های 1809 یا 1903 استفاده می کنید، می توانید از اینجا با ابزارهای موجود، آپدیت های لازم را دریافت نمایید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48013 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/21 تعداد مشاهده: 2254
سافت گذر