کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317910 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توضیحات مایکروسافت در مورد امکانات اخیراً اضافه شده به وان درایو

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت به تازگی جزئیات کاملی از امکانات اضافه شده به وان درایو در ماه اکتبر ارائه کرده است. لیست مربوط به این ماه بسیار مختصر می باشد و بیشتر به همگام سازی وان درایو و مایکروسافت تیمز و ویژگی Known Folder Move مرتبط است.

وان درایو مایکروسافت OneDrive Microsoft OneDrive

اولین مورد این لیست، همگام سازی با Microsoft Teams می باشد. این ویژگی که در ماه قبل نیز مشاهده شده بود، به کاربران اجازه می دهد از طریق نرم افزار تماس ویدیویی مایکروسافت، مستقیماً به فایل های ذخیره شده در وان درایو یا SharePoint دسترسی یابند. به علاوه، افراد می توانند کاری کنند که فقط یک فایل از طریق لینک ساخته شده با شخص مدنظر به اشتراک گذاشته شود.

وان درایو مایکروسافت OneDrive Microsoft OneDrive

دیگر قابلیت همگام سازی با مایکروسافت تیمز به نحوه ذخیره تماس ها و جلسات مربوط می شود. وان درایو برای کاربران تجاری امکانی را افزوده تا جلسات کاری خود را در این حافظه ابری یا SharePoint ذخیره کنند. همچنین، می توان این جلسات را با سایرین نیز به اشتراک گذاشت. مدیران هم این فرصت را خواهند داشت تا از طریق PowerShell محل ذخیره جلسات را مشخص نمایند.

در نهایت به ویژگی Known Folder Move می رسیم که کاربران را قادر خواهد ساخت تا به صورت اتوماتیک و در همان ابتدا از پوشه های Desktop، Documents و Pictures در وان درایو بکاپ گیری کنند. با این روش، دیگر نیازی نخواهد بود به تنظیمات مراجعه کرده و به صورت دستی گزینه های مختلف را سفارشی سازی کنید.

وان درایو مایکروسافت OneDrive Microsoft OneDrive

سایر امکاناتی که قرار است به وان درایو بیایند عبارتند از اشتراک گذاری گروهی، حالت تیره برای نسخه مبتنی بر وب و هوم پیج جدید برای نسخه های موبایلی.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48024 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/24 تعداد مشاهده: 1507
سافت گذر