کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317961 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دکمه Let’s Go در تنظیمات ویندوز 10 را فعال نکنید

به گزارش سافت گذر، اگر به تازگی ویندوز 10 را آپدیت کرده باشید، حتماً متوجه بنر جدیدی که در بالای تنظیمات این سیستم عامل نمایش می شود، شده اید. در این بنر اطلاعاتی در مورد حساب کاربری داده شده و مایکروسافت در آنجا تبلیغات نیز پخش می کند. اکثر کاربران معمولاً در بالا گزینه Get even more out of Windows را هم دریافت کرده اند که این اتفاق غالباً هنگام آپدیت کردن به نسخه جدیدتر ویندوز 10 رخ می دهد. پس از انتخاب گزینه مذکور، پیامی با مضمون "تا چند لحظه دیگر، می توانید خدمات کامل محصولات مایکروسافت را تجربه کنید" پخش می گردد. در این صفحه دکمه Let’s Go وجود دارد که نمایان تر بوده و یک دکمه کم رنگ تر Skip مشاهده می شود. چنان چه شما هم با این دکمه ها یاد ظاهر اولیه ویندوز 10 افتاده اید، در این باره با بسیاری از افراد هم نظر هستید.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

کلیک کردن روی گزینه Let’s Go یک صفحه را باز خواهد کرد که ظاهر اولیه ویندوز 10 را نشان می دهد. در اینجا قسمت هایی که مایکروسافت می خواهد پیشنهاد دهد تا از آنجا بتوانید بیشترین بهره را از ویندوز 10 ببرید، را خواهید دید.

در یک سیستم آزمایشی پیام های زیر نمایش داده شده اند که به روش های ورود به ویندوز، اتصال گوشی به رایانه، کار کردن با سرویس مایکروسافت 365، استفاده از وان درایو و . . . مربوط می شوند.

 

•    Windows Hello helps you sign in
•    Link your phone and PC
•    Work seamlessly across any devices
•    Achieve more with a Microsoft 365 subscription
•    Keep your files more secure in the cloud with OneDrive
•    Enhance your web browsing experience

در ادامه می توانید با انتخاب گزینه remind me in 3 days این بخش را رد کنید و یا continue را بزنید تا به صفحه بعد منتقل شوید.

زمانی که در تنظیمات مربوط به مرورگر، برنامه وبگردی پیش فرض را انتخاب نمی کنید، عبارت Use recommended browser settings نمایش داده می شود تا مجبور شوید از مرورگر مایکروسافت اج و موتور جستجوی بینگ استفاده نمایید.

از آن جایی که احتمالاً می خواهید سراغ برنامه های دیگر بروید، طبیعی است که دوست نداشته باشید از تنظیماتی که مایکروسافت پیشنهاد می دهد، استفاده کنید. شما می توانید با انتخاب گزینه skip این مرحله را رد نمایید ولی مایکروسافت باز هم در آینده پیشنهادات خودش را ارائه خواهد داد.

صفحه دیگری که نمایش آن بسیار محتمل به نظر می رسد، بخش اشتراکی مایکروسافت 365 است. در اینجا شاید بتوانید از تخفیف سرویس در سال اول بهره مند شوید. البته این امکان را هم دارید تا روی گزینه no thanks کلیک کنید تا این مرحله را نیز پشت سر بگذارید.

پس از انجام کارهایی که گفتیم، حالت تمام صفحه بسته می شود و شما به تنظیمات بازخواهید گشت. بنر بالا که در گذشته دیده بودید نیز اطلاعات جدیدی ارائه خواهد کرد که معمولاً به آخرین آپدیت ویندوز 10 و یا مدیریت وان درایو مربوط می شوند.

سخن پایانی

کلیک کردن روی دکمه Let’s Go، یک صفحه باز خواهد کرد که بخشی از سرویس های تبلیغاتی مایکروسافت است تا کاربران به استفاده از محصولات این شرکت نظیر وان درایو و مایکروسافت اج ترغیب شوند. این قسمت به درد افراد زیادی نمی خورد بنابراین به راحتی می توانید آن را نادیده بگیرید.

 

 
منبع: ghacks.net 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48037 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/26 تعداد مشاهده: 2813
سافت گذر