کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318024 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کدهای بین‌شهری چگونه حذف خواهند شد؟

تاكنون چندين بار بحث هم‌كد كردن شهرستان‌هاي هر استان مطرح شده است؛ مسوولان شركت مخابرات در اين باره عنوان مي‌كنند كه با هم كد شدن شهرستان‌هاي هر استان و حذف كدهاي بين شهري، مخابرات با كاهش درآمد روبه‌رو مي‌شود و طبيعي است كه بايد اين كاهش به نوعي جبران شود؛ اما اين موضوع به گفته وزير ارتباطات قطعي است و اكنون در حال بررسي است تا مشخص شود دولت از چه راه‌هايي اين ضرر را براي اپراتورها جبران مي‌كند.

موضوع هم‌كد كردن شهرستان‌هاي استان تهران با تهران توسط يكي از نمايندگان مجلس مطرح شده و از وزارت ارتباطات خواسته شده بود تا زمينه اين هم كدي را فراهم كند و عنوان شده بود با وجودي كه اين وزارتخانه زيرساخت‌هاي فني و مخابراتي هم كد شدن شهرستان‌هاي استان تهران با شهر تهران را فراهم كرده است ولي شهرستان‌ها و حتي بخش‌هاي شهرستان‌هاي استان تهران هم‌چنان كدهاي متفاوتي دارند.

همچنين پيش از اين عنوان شده بود كه اين وضعيت، تماس‌گيري را دچار مشكل كرده و شهروندان استان براي مكالمه براي كدهاي مستقل مجبور به پرداخت هزينه مستقل هستند.

در اين رابطه صابر فيضي - مدير عامل شركت مخابرات ايران - گفته بود: اگر مجلس مي‌خواهد در اين زمينه وارد شود، مي‌تواند با توجه به اختياراتي كه دارد در اين بخش با عادلانه كردن نرخ تعرفه‌ها اين تبعيض چند ساله را اصلاح كند و تعرفه شهري و بين شهري را يكسان كند.

وي اظهار كرده بود: عادلانه كردن تعرفه‌ها اين است كه كدها را طوري تغيير دهيم كه با افزايش تعرفه داخل شهري و حذف كد بين شهري در داخل استان همه تعرفه‌ها عادلانه شود.

مدير عامل شركت مخابرات ايران در ادامه با اشاره به ماده 90 قانون اصل 44 گفت: ‌در اين ماده مجلس تصويب كرده كه اگر به هر دليلي بخش خصوصي با كاهش درآمد مواجه شود، بايد اين كاهش جبران شود.

وي درباره بحث هدفمند كردن يارانه‌ها و تاثير آن برروي اين موضوع هم تصريح كرد: مخابرات مستقيما يارانه دريافت نمي‌كند اما اگر افزايش تعرفه ساير خدمات قيمت تمام شده، هزينه مكالمات را تغيير دهد اثرات آن بايد جبران شود.

اما چندي پيش رضا تقي‌پور - وزير ارتباطات - هم درباره حذف كدهاي بين‌شهري و با بيان اينكه موضوع حذف كدهاي بين‌شهري به دليل هزينه‌دار بودن بحث مفصلي است، گفته بود: به دليل هزينه‌دار بودن حذف كدهاي بين‌شهري، اگر اين اقدام موجب ضرر و كاهش درآمد اپراتورها شود،‌ بايد براساس قانون اصل 44 اين ضرر را دولت تامين كند.

وي افزود: اين طرح هم اكنون در حال بررسي است تا مشخص شود از چه راه‌هايي مي‌توان اين ضرر را جبران كرد و بايد گفت حذف كدهاي بين‌شهري قطعاً در برنامه‌هاي آتي ما قرار دارد.

در هر حال به گفته وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات كدهاي بين‌شهري در طول برنامه پنجم حذف خواهند شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4804 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/01/15 تعداد مشاهده: 1543
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر