کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317961 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توضیحات مایکروسافت در مورد نحوه پخش اعلانات در مایکروسافت اج

به گزارش سافت گذر، در یک پست وبلاگی منتشر شده توسط مایکروسافت، این شرکت در مورد نحوه پخش اعلانات در مایکروسافت اج توضیحاتی داده است.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت اج

پخش اعلانات در پس زمینه

یکی از بزرگترین تغییرات مایکروسافت اج پخش اعلانات در پس زمینه هنگام بسته بودن مرورگر بود.

استفاده از این قابلیت بسیار آسان است زیرا هر سایتی که از Web Standard Push API، Notification API و پروتکل های مربوطه پشتیبانی می کند، امکان نمایش این نوتیفیکیشن ها را دارد. توسعه دهندگان سایت ها نیز لازم نیست تا تغییرات خاصی ایجاد نمایند. این ویژگی در نسخه های 20H1 یا جدیدتر ویندوز 10 و در ورژن 85 مایکروسافت اج پشتیبانی می شود.

برچسب های اعلانات در تسک بار و نرم افزارهای PWA

علائم مربوط به اعلانات در سیستم عامل های ویندوز، macOS، اندروید و iOS نمایش داده می شوند ولی تا به امروز فقط مخصوص نرم افزارهای اصلی بوده اند. از این پس اما، پس از نصب جدیدترین نسخه مایکروسافت اج برنامه های پین شده و PWA نیز می توانند این علائم را نشان دهند.

پشتیبانی از علائم برنامه های PWA در مایکروسافت اج 81 مخصوص ویندوز و macOS وجود داشته و در سایر مرورگرهای کرومیومی نیز می توانستیم از آن استفاده کنیم. توسعه دهندگان نیز حالا می توانند علائم را با استفاده از Badging API نمایش داده و یا آپدیت نمایند. این علائم امکانی را فراهم می کنند تا وقتی یک نرم افزار PWA یا پین شده بسته است، کاربران متوجه شوند نوتیفیکیشنی به دستشان رسیده است. با این حال، به دلایل امنیتی استفاده از APIها نگرانی هایی را به وجود آورده بود زیرا افراد می بایست از خودِ سایت هم تنظیمات مربوطه را مشخص کنند.

متأسفانه یکی از مشکلات علائم اعلانات آن است که می توان آنها را تنها در تسک بار و هنگام باز بودن PWA مشاهده کرد اما با جدیدترین اتفاقات، مایکروسافت امکان نمایش علائم را در تسک بار و هنگام بسته بودن نرم افزار به وجود آورده است. ترکیب این قابلیت با نمایش اعلانات در پس زمینه، این اطمینان خاطر را به کاربران خواهد داد که می توانند از تسک بار یا نرم افزارهای PWA اعلانات مدنظرشان را ببینند. به علاوه، مایکروسافت پشتیبانی از نمایش اعلانات مربوط به سایت های پین شده در برنامه های تسک بار مبتنی اینترنت را نیز افزوده است.

با این قابلیت ها، دیگر کسی اعلانات مهم را از دست نخواهد داد و از همه مهمتر، توسعه دهندگان نیازی نیست خودشان را به زحمت بیندازند تا تغییرات خاصی اعمال کنند و اعلانات را به دست افراد برسانند.

برای بهره مندی از این ویژگی ها، باید مایکروسافت اج 85 و 87 را به ترتیب برای نرم افزارهای PWA و نرم افزارهای پین شده نصب کنید و نسخه ویندوز 10 هم 20H1 یا جدیدتر باشد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48049 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/27 تعداد مشاهده: 1957
سافت گذر