کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317958 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیکون های تازه و امکانات مدیریت تاریخچه جستجو در مایکروسافت اج

رونمایی از آیکون های جدید برای مرورگر مایکروسافت اج

مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مرورگر مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت خبر داد که آیکون های جدید مبتنی بر زبان Fluent را برای مرورگر مایکروسافت اج معرفی کرده است. این شرکت می گوید که از سال 2014 که MDL2 وجود داشت، تا کنون آیکون های مربوط به اپلیکیشن ها را آپدیت نکرده است. حالا کمپانی مالک ویندوز مدعی شده که برای اولین بار به صورت گسترده از زبان Fluent بهره گرفته است. لازم به ذکر است که این زبان ابتدا در سال 2017 توسعه داده شد و قرار بود طی چندین مرحله عرضه شود.

بر اساس تصاویر منتشر شده در پست وبلاگی، به نظر می رسد بیشترین تمرکز روی دکمه رفرش باشد. البته این اتفاق در نوع خودش عجیب است زیرا گویا فقط 45 درجه چرخش داشته است.

نکته ای که در مورد دکمه علاقه مندی ها می توانید متوجه شوید این است که هر دوی آنها گوشه های گردی دارند.

مایکروسافت می گوید که این اولین مرحله از دو فاز آپدیت آیکون ها در مایکروسافت اج است. مرحله اول قرار است تب ها، آدرس بار و آیکون های ناوبری را تغییر دهد و مرحله دوم هم روی ابزارهای مخصوص توسعه دهندگان و افزونه ها متمرکز خواهد بود.

این شرکت خبر داده که در حال عرضه آیکون های تازه در مرحله اول است و مطابق معمول از کاربران می خواهد از آدرس . . .> Help and Feedback > Send feedback بازخوردهایشان را ارسال کنند.

بهبود بخش مدیریت تاریخچه جستجو در مایکروسافت اج

مایکروسافت اخیراً بخش مدیریت تاریخچه جستجوی مایکروسافت اج را بهبود بخشیده است؛ اتفاقی که به نظر می رسد از امکانات تازه بخش علاقه مندی های این مرورگر الهام گرفته باشد.

همچون منوی علاقه مندی ها، اجرای تاریخچه جستجو پنجره ای را نمایش خواهد داد بنابراین دیگر شما را به صفحه مربوطه هدایت نخواهد کرد. به همین خاطر، منوی تاریخچه جستجو دیگر به سمت پایین باز نخواهد شد زیرا صفحه اختصاصی دریافت کرده است. به علاوه، مانند علاقه مندی ها، می توانید تاریخچه جستجو را به یک سمت مرورگر پین کنید تا همیشه در دسترس قرار داشته باشد. ضمناً، امکان اضافه کردن آیکون آن هم در آدرس بار فراهم شده است.

مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مرورگر مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت

پنجره تاریخچه جستجو چندین گزینه از جمله All (همه تاریخچه جستجو)، Recently closed (تب های اخیراً بسته شده) و Tabs from other devices (تاریخچه جستجو و تب های همگام سازی شده با سایر دستگاه ها) دارد که البته مورد آخر فقط برای برخی از کاربران فعال است. به علاوه، مرورگر آخرین قسمتی که از آن استفاده کرده اید را نیز به خاطر خواهد سپرد تا در دفعه بعد که به تاریخچه جستجو مراجعه کردید، همان بخش اجرا گردد.

یکی از مزایای این پنجره پاپ آپ آن است که وقتی روی لینکی کلیک می کنید، صفحه آن در پشت نمایان خواهد شد بدین صورت می توانید مطمئن شوید که لینک انتخاب شده همانی است که می خواهید. به علاوه، مایکروسافت قوانین مربوط به تب های اخیراً بسته شده را هم بهبود بخشیده تا مایکروسافت اج 25 تب و پنجره ای که به تازگی بسته اید را به خاطر بسپارد.

مطابق معمول، این قابلیت ها ابتدا در نسخه های آزمایشی و مخصوص توسعه دهندگان در دسترس خواهند بود و مدتی طول خواهد کشید که به نسخه پایدار و به دست همه کاربران برسند.

 

 
منبع: neowin.net 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48052 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/28 تعداد مشاهده: 2316
سافت گذر