کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317958 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارسال پیامک به بلک لیست با ملی پیامک

ارسال پیامک به بلک لیست

شاید برای شما هم تابه‌حال پیامک‌های افتتاح یک فروشگاه آنلاین و یا کد تخفیف خرید از مارکت‌های بزرگ آمده باشد! گاهی اوقات هم ارسال این مدل پیامک‌ها به قدری زیاد می‌شود که کاربر ترجیح می‌دهد این پیام‌ها را مسدود کند و کلاً عطای هر کد تخفیف یا قرعه‌کشی را به لقایش ببخشد.

حالا اگر کسی این پیام‌ها را مسدود کند، دقیقاً برای پیامک‌های دریافتی‌اش چه اتفاقی می‌افتد و اگر این خط مسدود، مشتری کسب‌وکار شما باشد، چگونه باید با او دوباره ارتباط داشت؟ ما اینجا می‌خواهیم به این دو سوال مهم پاسخ بدهیم و بعد هم سامانه ارسال پیام کوتاه ملی پیامک معتبری را معرفی کنیم که غوغایی در فروش برایتان ایجاد می‌کند.

 

ارسال پیام به لیست سیاه مخابرات

ارسال پیامک به بلک لیست یا همان لیست سیاه مخابرات یکی از روش‌هایی است که بسیاری از کسب‌وکارها به دنبالش هستند تا بتوانند برای کاربران همراه اول که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، اس ام اس ارسال کنند.

اگر شما هم به دنبال ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست هستید، در ادامه با آموزش ارسال اس ام اس انبوه با ملی پیامک به بلک لیست با ما همراه شوید.

 

بلک لیست چیست؟

بلک لیست یا لیست سیاه مخابرات یعنی لیستی از شماره‌های همراه اول که دریافت هرگونه پیام تبلیغاتی را مسدود کردند و صاحب سامانه پیامکی هم نمی‌تواند برای این افراد پیام ارسال کند. البته عمدۀ شماره‌های لیست سیاه مخابرات از شرکت همراه اول هستند زیرا مشترکین خطوط ایرانسل امکان لغو و مسدود کردن پیام‌های تبلیغاتی را ندارند.

اما در نظر بگیریم که کار شما علاوه‌بر تبلیغات به خدمات هم وابسته است. مثلاً می‌خواهید به مخاطب اطلاع دهید که سفارشش آماده شده و یا تولد او را تبریک بگویید! اگر کسی دریافت اس ام اس تبلیغاتی را مسدود کرده باشد، برای این مدل پیامک‌های خدماتی و اطلاع‌رسانی باید چه کرد؟

خط خدماتی، چارۀ کار است!

ارسال پیام برای این دسته از افراد با خط خدماتی امکان‌پذیر است. مثلاً ارسال پیام از طرف یک فروشگاه اینترنتی درباره اینکه محصول ارسال شده است، ارسال پیام از طرف اسنپ‌فود که بگوید غذا در راه است یا حتی پیامی از طرف پیک که کالای شما به مقصد رسیده است، همگی پیام‌های خدماتی و اطلاع‌رسانی هستند که به‌عنوان اس ام اس خدماتی شناخته می‌شوند.

اگر خواستید زمانی از خط خدماتی برای بازاریابی استفاده کنید، یادتان باشد به لحاظ حقوق انسانی و قوانین، شما اجازه ارسال پیام تبلیغاتی به بلک لیست مخابرات را ندارید، زیرا این خطوط بر اساس خواست و میل خودشان پیام‌های تبلیغاتی را مسدود کردند ، پس گول تبلیغات برای خرید پنل اس ام اس رایگان ملی پیامک را نخورید و دقت داشته باشید.

ارسال پیام مکرر برای این شماره‌ها به نوعی ایجاد مزاحمت برخلاف میل و خواسته این افراد است و شما به‌عنوان صاحب پنل بهتر است که به این خواسته احترام بگذارید.

حالا اگر دربارۀ خط خدماتی سوالی دارید و می‌خواهید دربارۀ کاربردهای آن بیشتر بدانید، ما به این سوال هم پاسخ می‌دهیم.

 

اما خط خدماتی چیست؟

همانطوری که از خط تبلیغاتی برای ارسال تبلیغ‌هایی مانند افتتاح فروشگاه و کد تخفیف استفاده می‌شود، پنل‌های پیامکی خط دیگری هم به نام خط خدماتی دارند که می‌تواند برای شماره‌های لیست سیاه پیامک بفرستد و همانطور که از نامش پیداست به جای تبلیغ و بازاریابی تنها برای ارائۀ خدمات به شهروندان استفاده می‌شود.

تمام پیام‌های تبریک تولد، اعلام ماندۀ حساب، رمز پویا و یا وضعیت محصول شما در اداره پست یا دفتر پیک، شماره اطلاعات پرواز از طرف ایرلاین و موارد مشابه از خط خدماتی فرستاده می‌شود تا همۀ شماره‌ها اعم از رایتل، ایرانسل و همراه اول آن را دریافت کنند.

برای دریافت خط خدماتی باید چه کرد؟

برای دریافت خط خدماتی صاحب پنل باید تعهد دهد که از این خط هیچگونه پیام تبلیغاتی برای مخاطبان ارسال نکند. بر اساس همین تعهدنامه اگر کاربر از خط خدماتی برای بازاریابی استفاده کند، خط او مسدود می‌شود و باید جریمه بپردازد.

سامانه ملی پیامک برای ارسال پیام‌های خدماتی و تبلیغاتی

سامانه ملی پیامک با بیش از ده سال سابقه در زمینه ارائه انواع پنل‌های اس ام اسی برای صاحبان کسب‌وکار سامانه‌ای را طراحی کرده که با ابزارها و ماژول‌های مختلف امکان ارسال پیامک به تمام شهرهای ایران و البته خارج از کشور را دارد.

فرقی نمی‌کند که شما صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید، مغازه‌ای در بازار دارید یا به‌تازگی یک استارتاپ راه‌اندازی کردید. در هر صورت اگر برای تبلیغ کسب‌وکارتان به بازاریابی پیامکی احتیاج دارید، ملی پیامک این امکان را در اختیارتان قرار داده تا بتوانید به راحتی برای محصولات و خدمات خود با ارسال اس ام اس تبلیغ کنید.

 

بعد از ثبت‌نام در سامانه، به‌عنوان صاحب پنل دو خط تبلیغاتی و خدماتی دارید تا از این طریق با مخاطبان خود ارتباط و تعامل بهتری داشته باشید.

خط خدماتی سامانه ملی پیامک برای ارسال پیامک به بلک لیست یا همان لیست سیاه مخابرات بهترین پیشنهاد است، اما به شرطی که با این پیام‌ها هیچگونه تبلیغاتی انجام نشود.

کارشناسان و پشتیبان‌های فنی ملی پیامک در طول هفته و در تعطیلات از ساعت 8 صبح تا 10 شب به سوال‌های شما دربارۀ پنل پاسخ خواهند داد. فقط کافیست تا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا راهنماییتان کنند.

درصورتی که می‌خواهید همین حالا و در کمتر زمان ممکن پنل پیامکی و خط خدماتی خودتان را داشته باشید به سایت www.melipayamak.com  سر بزنید و ثبت‌نام کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48100 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1399/09/06 تعداد مشاهده: 1996
کلید واژه ها:
سافت گذر