کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317958 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لیست بهترین های گوگل پلی استور منتشر شد

به گزارش سافت گذر، گوگل لیست بهترین اپلیکیشن های سال 2020 را منتشر کرد. در این فهرست، Genshin Impact بهترین بازی بوده و لیست بهترین نرم افزارها هم با صدرنشینی برنامه های مخصوص کار در خانه، سبک زندگی دیجیتالی سالم، کتاب آشپزی و پکیج مایکروسافت آفیس همراه شد.

گوگل اندروید پلی استور گوگل پلی استور

گوگل در حالی عنوان بهترین بازی را به Genshin Impact داد که کاربران به Spongebob: Krusty Cook-Off نیز رأی داده بودند. در این بین، Brawlhalla و Bullet Echo رقابت پذیرترین گیم ها به شمار رفته اند. در مجموع، Disney+ بهترین اپلیکیشن سال شناخته شد.

لیست بهترین اپلیکیشن ها به چندین عنوان تقسیم شد که مشخص بود صدرنشین هر قسمت به نوعی با اپلیکیشن های مخصوص افرادی که در خانه مانده اند، مرتبط است. برای مثال، عنوان "جواهر پنهان" به Cappucino (اپلیکیشن اشتراک گذاری کلیپ های دو دقیقه ای صوتی با دوستان) و عنوان "اپلیکیشن ضروری" به Calmaria (اپلیکیشن مخصوص آرامش اعصاب) رسید.

گوگل اندروید پلی استور گوگل پلی استورگوگل اندروید پلی استور گوگل پلی استور

گوگل پلی استور همچنین، برترین ها در بخش فیلم ها، سریال ها، کتاب ها و کتاب های صوتی را نیز اعلام کرد. Jumnaji و Yellowstone به ترتیب پرفروش ترین فیلم و سریال بودند و Midnight Sun پرفروش ترین کتاب. The 48 Laws of Power هم پرفروش ترین کتاب صوتی شناخته شد.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48141 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/13 تعداد مشاهده: 2706
سافت گذر