کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318024 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بیش‌ترین حجم شکایت‌ها به اختلاف بر سر دامنه اینترنتی مربوط بود

عضو شوراي حل اختلاف و رسيدگي به جرايم رايانه‌يي و اينترنتي دادگستري استان تهران گفت: در سالي كه گذشت بيش‌ترين حجم شكايات مربوط به شكايات در رابطه با اختلاف بر سر دامنه بود و معمولا شركت‌هاي حقوقي از حقيقي‌ها شكايت دارند.

باقر افخمي اظهار كرد: بيش‌ترين حجم شكايات يعني بالغ بر 40 درصد مربوط به اختلاف بر سر دامنه است كه برخي از اين شكايات با مصالحه برطرف مي‌شود و برخي نيز به صدور حكم منجر مي‌شود كه يا دامنه گرفته شده و يا جرايم نقدي دريافت مي‌شود كه اين موضوع براساس نوع جرم متفاوت است.

وي تاكيد كرد: هم‌چنين برخي شكايات درباره دعوا و اختلاف شركت‌هاي اينترنتي با مخابرات و يا برخي مواقع شكايات كاربران از شركت‌هاي اينترنتي به ما ارسال ‌شد.

افخمي گفت: با توجه به حجم شكايات در ساير استان‌ها به نظر مي‌رسد قوه قضاييه بايد به سمت و سوي ايجاد مراكز استاني مجتمع قضايي در رابطه با جرايم اينترنتي برود زيرا در حال حاضر فقط دادسراي رسيدگي به جرايم اينترنتي كه در خيابان مطهري در تهران واقع شده، به دليل مشكلات جا و مكان، فعاليتي ندارد.

عضو شوراي حل اختلاف و رسيدگي به جرايم رايانه‌يي و اينترنتي دادگستري استان تهران گفت: در حال حاضر برخي از شاكيان براي رسيدگي به شكايت خود از سراسر كشور مجبورند به تهران بيايند كه اين مشكلات زيادي را بوجود مي‌آورد، بنابراين براي سرعت بخشيدن به عدم طاله دادرسي بهتر است در ساير استان‌ها نيز شعبه‌اي ايجاد شود.

وي افزود: اين كار موجب صرفه‌جويي در وقت، هزينه وغيره مي‌شود و همه به راحتي مي‌توانند مشكلات خود را پي‌گيري كرده و انجام دهند.

افخمي به مديران توصيه كرد كه در جريان ارائه خدمات بهتر به افراد در فضاي اينترنت حركت كنند زيرا اگر بخواهيم داراي كشوري پيشرفته باشيم، مجبوريم اينترنت را با قيمت خوب، پهناي باند مناسب و كيفيت خوب ارائه دهيم.

وي در پايان تاكيد كرد: كاربران بايد از قرار گرفتن در شبكه‌هاي اجتماعي خودداري كنند زيرا بارها اتفاق افتاده كه خانواده‌ها به مشكلات جدي در اين زمينه برخور كردند بنابراين بايد از قرار دادن اطلاعات شخصي از جمله عكس، فيلم، پسورد و غيره در اين گونه شبكه‌ها خودداري كنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4816 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/01/16 تعداد مشاهده: 1526
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر