کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317957 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رقیب DuckDuckGo با عنوان You.com راه اندازی شد

به گزارش سافت گذر، گوگل بدون شک سردمدار و صدرنشین موتورهای جستجوست ولی برای کسانی که می خواهند سراغ آلترناتیوها بروند، گزینه های متعددی وجود دارد و حالا به تازگی یک رقیب دیگر به این عرصه وارد شده است.

موتور جستجو You.com DuckDuckGo گوگل موتور جستجو You.com

You.com یک موتور جستجوی ساخته شده توسط ریچارد سوشر، مهندس ارشد سابق Salesforce.com می باشد. او می گوید:«« ما داریم You.com را می سازیم. شما می توانید از همین امروز به آن مراجعه کنید زیرا کاملاً قابل اعتماد است. ما می خواهیم بیشتر تمرکزمان را روی افزایش اعتماد و کاهش سوءاستفاده گری های اینترنتی بگذاریم»».

در تیزر مربوط به این سایت آمده است:«« You.com به شما کمک می کند تا آن چیزی که بدنبالش هستید را سریع تر از همیشه پیدا کنید. ما نتایج جستجوی مرتبط تر را به محتواهای پولی و تبلیغات ترجیح می دهیم تا مطمئن شویم شما مواردی را می بینید که به آنها اعتماد کامل دارید. یک رابط کاربری کاملاً جدید اجازه خواهد داد تا محتوای مدنظرتان را سریع تر ببینید و دانشتان را گسترش دهید»».

سازندگان این موتور جستجو مدعی شده اند You.com حفاظت از حریم شخصی را وارد مرحله ای جدیدی کرده و از هوش مصنوعی به نحو احسن استفاده می کند و دارای بازارهای تحقیقاتی و خریدنی بهتری است.

سوشر ادامه می دهد:«« مهمترین تأثیری که فعلاً می توانیم بر زندگی هایمان بگذاریم، ساخت یک موتور جستجوی قابل اعتماد با استفاده از هوش مصنوعی و فرآیندهای یادگیری طبیعی زبان است تا به کسانی که می خواهند در مورد زندگی شان تصمیمات مهم بگیرند یا خریدهای مهم انجام دهند را کمک کنیم»».

سوشر در این زمینه تجارب مختلفی دارد و تا کنون پلتفرم هوش مصنوعی انیشتین Salesforce.com را توسعه داده است. او اعتقاد دارد که دادگاه های برگزار شده علیه گوگل که اقدامات ضد رقابتی او را بررسی می کند، فضایی را به وجود می آورد که You.com می تواند از آنها بهره ببرد. او همچنین می گوید که برنامه دارد روی تبلیغات و منابع مالی متکی نباشد.

سوشر می گوید:«« من فکر می کنم بسیاری از کارهایی که گوگل انجام می دهد تا اتهام های ضد رقابتی را از خودش دور کند، سبب خواهد شد بیشتر با آنها گیر بیفتد زیرا این اقدامات در این کمپانی نهادینه شده اند»».

در حال حاضر You.com دارد ساخته می شود ولی برای دسترسی به آن می توانید از اینجا درخواست دهید.


منبع: mspoweruser.com 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48178 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/20 تعداد مشاهده: 2899
سافت گذر