کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317910 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حالت تیره برای وان درایو در ماه ژانویه سال 2021 عرضه می شود

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت در ماه ژولای اعلام کرد که گزینه حالت تیره را به نسخه مبتنی وب وان درایو خواهد آورد. این شرکت آپشن مذکور را به ورژن های مختلف (اندرویدی و iOS) حافظه ابری خودش آورده و در ماه سپتامبر نیز آن را در همایش ایگنایت به صورت پیش نمایش بررسی کرد.

مایکروسافت وان درایو OneDrive Microsoft OneDrive مایکروسافت وان درایو

حالا مایکروسافت تأیید کرده که ویژگی حالت تیره برای نسخه مبتنی بر وب وان درایو را در ماه ژانویه 2021 عرضه خواهد کرد. معمولاً چنین قابلیت هایی طی چندین مرحله به صورت جزئی منتشر می شوند و این یعنی در روزهای ابتدایی تنها برخی کاربران خاص می توانند از آنها بهره ببرند و سایرین هم تا چند ماه آینده به آن دست خواهند یافت. لازم به ذکر است که مایکروسافت چند ماه پیش وعده داده بود این ویژگی را برای حساب های کاربری شخصی نیز منتشر خواهد کرد.

مایکروسافت وان درایو OneDrive Microsoft OneDrive مایکروسافت وان درایو

اضافه شدن حالت تیره در نسخه مبتنی بر وب وان درایو ویژگی خواهد بود که افراد استفاده کننده از این ورژن حافظه ابری مایکروسافت از آن لذت خواهند برد. این تم را می توان از پنل تنظیمات فعال کرد. به علاوه، آن طور که از مرحله پیش نمایش برداشت می شود، این شرکت امکانات پرطرفدار را به تدریج منتشر می کند.


منبع: neowin.net 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48180 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/20 تعداد مشاهده: 2330
سافت گذر