کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317547 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی قوانین حفاظت از حریم شخصی کاربران برای افزونه های کروم

به گزارش سافت گذر، گوگل اخیراً اقداماتی انجام داده تا از حریم شخصی کاربران در برابر افزونه های مخرب و سوءاستفاده گر محافظت کند. تا پیش از این، کمپانی مالک اندروید دیگر اجازه فعالیت به افزونه های پولی را در وب استور کروم نداده بود اما امروز اعلام کرده که قوانین جدیدی وضع کرده تا افزونه هایی که از سال آینده به فروشگاه نرم افزاری کروم می آیند ملزم به رعایت آنها باشند.

گوگل افزونه کروم گوگل کروم مرورگر

اولاً، گوگل نحوه اعطای مجوز به افزونه ها جهت دسترسی به داده های سایت ها را تغییر داده است. تا به امروز، اگر یک افزونه می خواست به اطلاعات یک صفحه دسترسی داشته باشد، مجوز داده شده همه سایت ها را شامل می شد اما با آغاز سال بعد، مجوزهای صادره تنها مختص هر دامنه سایت خواهند بود. البته گزینه دسترسی به اطلاعات همه سایت ها همچنان وجود خواهد داشت اما به صورت پیش فرض روشن نیست.

به علاوه، گوگل یک بخش جدید به نام Privacy Practices در لیست افزونه های وب استور کروم افزوده که اطلاعاتی در مورد داده های جمع آوری شده و نحوه استفاده آنها توسط یک افزونه را مشخص خواهد کرد. به علاوه، این شرکت می خواهد اطلاعات جمع آوری شده را محدود کند. البته این اتفاق از تاریخ 18 ژانویه 2021 عملی خواهد شد و قطعاً از حریم شخصی کاربران در برابر افزونه های مخرب محافظت خواهد کرد.

صرف نظر از این تغییرات، گوگل وعده داده تا از طریق اقدام Enhanced Safe Browsing می خواهد بیشتر از حریم شخصی کاربران محافظت نماید. این اقدام، افزونه ها را از نظر امنیتی بررسی می کند ولی مشخص نیست کمپانی مالک اندروید چگونه می خواهد از آن بهره گیرد بنابراین باید منتظر بمانیم تا در این باره خبرهایی منتشر شود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48196 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/23 تعداد مشاهده: 2385
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر