کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317944 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش قیمت درایو CD و DVD و رم و فلش

در حالي که اکثر فعالان بازار از رکود حاکم بر بازار کامپيوتر خبر مي دهند، نمايندگي هاي فروش و همچنين فروشندگان از رشد قيمت برخي از تجهيزات کامپيوتري مانند اپتيکال درايو، رم و حافظه فلش خبر مي دهند.

طبق اعلام فعالان بازار با وجودي که بازار در شرايط بحراني به سر مي برد، به دلايل مختلفي قيمت برخي از اقلام کامپيوتري در بازار جهاني افزايش يافته است و در پي اين اتفاق در بازار داخلي نيز شاهد رشد قيمت ها هستيم.

البته برخي از فروشندگان معتقدند که رشد قيمت ها شايعه اي است که از طرف برخي افراد براي ايجاد تغيير در حال و هواي بازار کامپيوتر رواج يافته است.

به همين منظور گفت وگوي کوتاهي با اعتزار، مدير فروش شرکت فاره يکي از عرضه کنندگان اپتيکال درايوهاي لايتون داشتيم که در زير مي خوانيد.

- در بازار از افزايش قيمت برخي تجهيزات کامپيوتري، از جمله اپتيکال درايو خبر مي دهند. البته برخي فروشندگان نيز اين خبر را ترفندي از طرف نمايندگي هاي فروش براي پايان دادن به دوران رکود حاکم بر بازار مي دانند. نظر شما در اين رابطه چيست؟

اين خبر صحت دارد و قيمت برخي از تجهيزات کامپيوتري از جمله اپتيکال درايو در حد قابل توجهي افزايش يافته است.

علت اين موضوع هم کاهش عرضه اين کالا به بازار داخلي است؛ به طوري که در حال حاضر موجودي اپتيکال درايوهاي شرکت ما در حد صفر است.

- آيا در سطح جهاني هم توليد و عرضه اين کالا کاهش يافته است يا اين موضوع تنها مربوط به بازار ايران است؟

خير، در سطح جهاني ميزان توليد اپتيکال درايو، حافظه فلش و... کاهش يافته است و به تبع اين کاهش عرضه قيمت ها افزايش يافته است. البته نقش بحران اقتصادي را در بروز اين اتفاق نمي توان ناديده گرفت؛ چرا که بحران اقتصادي باعث شده کارخانجات توليدکننده برخي از تجهيزات کامپيوتري ورشکست شوند يا توليد را کاهش دهند. اين موضوع باعث افزايش قيمت ها در بازار شده است.

- با توجه به اينکه بازار در دوران رکود به سر مي برد، آيا افزايش قيمت ها باعث رکود بيشتر بازار نمي شود؟

اين اتفاق جديدي نيست که وقتي کالا در بازار کمياب شود، تقاضا براي آن افزايش يابد و قيمت ها نيز افزايش يابد. در بازار ايران نيز به دليل کاهش عرضه، قيمت ها افزايش يافته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 482 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: دنیای اقتصاد تاریخ خبر: 1388/02/18 تعداد مشاهده: 1431
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر