کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318024 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون سه‌بعدی می‌شود

شرکت اپل ظاهرا برای پیشبرد اهداف خود و پیشی گرفتن از محصولات مبتنی بر سیستم عامل اندرویید قصد دارد فناوری سه بعدی را بر روی گوشی آی‌فون تعبیه کند.

بر اساس اخباری که درباره استفاده از فناوری های سه بعدی بر روی محصولات آینده اپل منتشر شده، گوشی جدید اپل قرار است تصاویر و ویدیوهای سه بعدی ضبط و پخش کند. بنابراین با گوشی های هوشمند اندروییدی رقابت خواهد کرد.

شرکت اپل در طول هفته جاری طرحی مبنی بر "سیستمی که از حسگرهای تصویری چند منظوره استفاده می کند" کرد.
براین اساس قرار است در گوشی آیفون از دو دوربین برای تصاویر و ویدیوهای سه بعدی استفاده شود.

این سیستم بر اساس سخت افزار به جای نرم افزار است که می تواند تصاویر با کیفیت تری ارایه دهد. به این ترتیب به جای نرم افزار که موجب اشکال در ابعاد می شود اپل از محاسبات قطعی برای جبران خودکار اختلاف استفاده می کند.

افزودن قابلیت سه بعدی به آی‌فون به اپل برای رقابت با گوشی های مبتنی بر اندرویید کمک می کند که اقدام به افزایش نرخ تولید با حفظ کیفیت محصول با هدف ارزیابی تجهیزات و خط تولید تا رسیدن به تولید اسمی تعیین شده در قابلیت های تصویری با دوربین های بهتر و صفحه نمایش های عریض تر کند.

در حالی که رسانه های سه بعدی همه جا منتشر نشده، اما فیلم ها و برنامه های تلویزیونی زیادی هم اکنون ساخته و راهی بازار شده و پیش بینی می شود به زودی مسیر اصلی را در بازار تعیین کند.

از گوشی هایی که هم اکنون امکان پخش تصاویر سه بعدی را دارند می توان به HTC EVO 3D و Thrill 4G ال جی اشاره کرد. هر دو این دستگاه ها دارای دو دوربین پنج مگاپیکسلی برای نمایش تصاویر HD و ویدویوهای سه بعدی هستند.

این گوشی ها قادرند تصاویر را بر روی صفحه نمایش به شکل سه بعدی و بدون نیاز به عینک نمایش دهند.

شرکت نینتندو هم به تازگی اقدام به ارایه کنسول بازی 3DS کرده که بازی ها را به شکل سه بعدی نمایش می دهد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4820 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ITIRAN تاریخ خبر: 1390/01/16 تعداد مشاهده: 1394
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر