کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317952 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۶ شغلی که با دانستن پایتون می‌توانید بلافاصله در آنها مشغول به کار شوید

پایتون و آموزش شغلی پایتون به جریان مهمی تبدیل شده‌اند. اگر نمی‌دانستید بدانید که امروزه صد‌ها شرکت موفق در زمینه فناوری مانند، اینستاگرام (Instagram) و نتفیلکس (Netfilex)، لیفت (Lyft)، گوگل (Google) و اسپاتیفای (Spotify) از پایتون استفاده می‌کنند؛ علاوه بر این شرکت‌ها، پایتون در نیویورک تایمز  (New York Times)، بلومبرگ (Bloomberg) و حتی بانک محلی شما نیز استفاده می‌شود. پایتون تعدادی مسیر مشخص را برای انجام کار‌ها به‌صورت هدفمند، نشان می‌دهد. شاید برخی از این مشاغل موجود، مانند برنامه‌نویسی پایتون، بدیهی باشند، اما مشاغل دیگری هستند که دانستن پایتون در انجام آنها بسیار غیرمنتظره و مانند گنج است!

استخدام برنامه نویس پایتون در کاربوم

برای مثال، آیا می‌دانستید که برخی از پزشکان از پایتون استفاده می‌کنند؟ متان گریف (Mattan Griffe)، استاد دانشگاه کلمبیا و نویسنده کتاب «پایتون برای مدیریت کسب‌و‌کار» تعجب خود را از اینکه دوستش از پایتون استفاده می‌کند، این‌گونه توضیح می‌دهد: «وقتی که یک متخصص مغز‌و‌اعصاب یک‌پنجم از وقت خود را برای برنامه‌نویسی پایتون صرف می‌کند، نشان می‌دهد که دیگر برنامه‌نویسی و کد‌گذاری ابزار‌های مبهمی، که صرفا توسط متخصصان کامپیوتر استفاده می‌شوند، نیستند.»

اگر می‌خواهید در حرفه خود پیشرفت کنید، بدون شک پایتون یکی از بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای یادگیری و افزایش مهارت است.

در زیر ۶ شغل را آورده‌ایم که برای جویندگان کاری که دانش پایتون دارند، عالی است:

۱. برنامه‌نویس پایتون

برنامه‌نویسی پایتون برای کسی که زبان پایتون را بلد است، مستقیم‌ترین و مناسب‌ترین کار است.

مهارت‌هایی که از برنامه‌نویس پایتون انتظار می‌رود:

ساخت وب‌سایت؛

بهینه‌سازی الگوریتم داده‌ها؛

حل مشکلات تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها؛

حفاظت از داده‌ها و امنیت اطلاعات؛

نوشتن کد‌های کارآمد، قابل آزمایش و استفاده مجدد.

تعداد زیادی از شرکت‌هایی که اسمشان در لیست Randstad (یک شرکت کاریابی) وجود دارد، به‌دنبال برنامه‌نویسان پایتون هستند. اگر امروز پایتون را یاد بگیرید، فردا می‌توانید به‌عنوان برنامه‌نویس پایتون در استارتاپ‌هایی همچون لیفت (Lyft) یا شرکت‌هایی مانند ADP کار کنید!

آگهی استخدام امروز تهران

۲. مدیر تولید

مدیران تولید وظیفه تحقیق درمورد ویژگی‌های کاربران و مشتریان جدید، کمبود محصولات و ارائه دلیل مناسب برای تولید یک محصول خاص را دارند و داده‌ها در کارشان بسیار مهم است؛ پس بسیاری از شرکت‌ها به‌دنبال مدیرانی هستند که با پایتون آشنایی داشته باشند.

ویلیام گیل (William Gill)، مدیر تولید استارتاپ کلمبیایی FATMAP، در وبلاگ خود بیان کرده است:

«مدیران رشد تولید! شما باید به این دلایل پایتون را یاد بگیرید:

پایتون با تجزیه‌و‌تحلیل اتوماتیک و گزارش خودکار در زمان صرفه‌جویی می‌کند و این باعث می‌شود که وابستگی شما به متخصصان کامپیوتر کمتر شود و اعتماد‌به‌نفستان برای ادامه کار تجزیه‌و‌تحلیل افزایش یابد.»

اگر به‌دنبال شغلی هستید که نیازمند تعامل با کاربران و جمع‌آوری داده‌هاست، مدیر تولید شدن راست کارتان است!

اسنپ‌چت (Snapchat) و کرانچبیس (Crunchbase) فقط ۲ نمونه از چند شرکتی است که مدیر تولید با مهارت پایتون را استخدام می‌کنند.

۳. تحلیلگر داده

آیا یافتن معنا و پاسخ از حجم عظیمی از اطلاعات مورد ‌علاقه‌ شماست؟ بسیاری از شرکت‌ها به‌دنبال فردی هستند که بتواند حجم بسیاری از داده‌ها را بررسی کند و یک روش عالی برای این کار استفاده از کتابخانه‌های پایتون مانند SciPy و Pandas است.

پایتون به‌عنوان یک زبان برنامه‌نویسی برتر در یادگیری ماشین (machine learning) در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین، جای تعجب نیست که سازمان‌هایی مانند Memorial Sloan Kettering Cancer Center و بلومبرگ (Bloomberg) به‌دنبال تحلیلگر داده‌ای هستند که تجربه کار با پایتون را داشته باشد.

۴. مربی

یک نفر باید پایتون را آموزش دهد؛ درست است؟

شاید معلم علوم کامپیوتر شدن اولین چیزی باشد که به ذهن می‌رسد، اما برای کسانی که بر پایتون تسلط دارند، این تنها شغل آموزشی نیست. تقریبا هر دانشگاه و بوت‌کمپ کد‌نویسی (coding bootcamp) و همچنین پلتفرم‌های تدریس آنلاین کد‌نویسی، مانند CodeMentor، برای آموزش پایتون به افراد مسلط بر پایتون نیازمندند.

۵. مشاور مالی

«زبان وال استریت را فراموش کنید. شرکت Citigroup خواستار این است که تحلیلگران ‌سرمایه‌گذاری بانکی‌اش بدانند که پایتون چیست!» بلومبرگ، ۲۰۱۸  (Bloomberg, 2018)

 

شرکت Citigroup در سال ۲۰۱۸ شروع به آموزش پایتون برای تحلیلگران بانکی خود کرد. امید است که برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده از کد‌نویسی کامپیوتر، هزینه‌ها را کاهش و درآمد بانک‌ها را افزایش دهد.

مؤسسه‌های بازرگانی در سراسر کشور با آموزش پایتون به دانشجویان MBA خود به درخواست آنها پاسخ داده‌اند.

صدها دانشجوی رشته مالی مشتاق یادگیری پایتون هستند.

رزومه ساز آنلاین کاربوم

۶. روزنامه‌نگاری داده محور

روزنامه‌نگاری داده تخصصی در زمینه روزنامه‌نگاری است که از داده‌ها برای تعریف وقایع و قضایا استفاده می‌کند.

روزنامه‌نگارانی که در پایتون مهارت دارند، به‌دلیل توانایی‌شان در طبقه‌بندی سریع اطلاعات، مورد تقاضا هستند. اگر شما نویسنده جنجالی و سفت‌وسختی هستید، احتمالا این برای شما بهترین است!

آماندا جیمز (Amanda James)، روزنامه‌نگار داده‌محور، می‌گوید: «من از پایتون برای دسته‌بندی، آنالیز و تصویر‌سازی داده‌ها استفاده می‌کنم. کتابخانه‌های‌ نرم‌افزاری زیاد و مختلفی برای کار با پایتون وجود دارند، مانند: matplotlib برای ایجاد جدول، pandas برای مرتب‌سازی و فیلتر داده‌ها و جست‌و‌جوی روند‌ها، و BeautifulSoup برای وب اسکرپینگ (web scraping)؛ احساس می‌کنم که دانستن پایتون مجموعه کاملی از مهارت‌ها را در اختیارم قرار داده است.

آماندا با پایتون قادر است به سؤالات این‌چنینی پاسخ دهد:

«کدام یک از مشاوران دیوان‌عالی‌ کشور، بامزه‌تر است؟»

او برای این‌ کار یک کد پایتون نوشت تا تعداد دفعاتی را که کلمه «خنده» در بحث‌های شفاهی دیوان‌ عالی به ‌کار رفته است بشمرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48228 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1399/10/01 تعداد مشاهده: 2158
کلید واژه ها:
سافت گذر