کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318024 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جنگی دیگر میان گوگل و مایکروسافت

شرکت مایکرسافت می خواهد شکایتی را علیه شرکت گوگل به کمیسیون اروپا تسلیم کند این شرکت سازنده نرم افزار ادعا می کند گوگل از موقعیت مقتدرانه خود در بازار جستجو برای محدود کردن رشد خدمات مایکروسافت استفاده کرده است.

مایکروسافت به تعدادی از فعالیتهای گوگل از جمله محدود کردن توانایی های موتور جستجوی بینگ برای فهرست بندی محتویات وب سایتها اشاره کرده است. در مقابل گوگل اعلام کرده که انتظار چنین حرکتی را از جانب مایکروسافت داشته و می تواند عملکرد خود را توضیح دهد.

مایکروسافت اعلام کرده شکایت این شرکت بر روی عملکرد گوگل برای نفوذ دادن قدرت و شهرتش در بازار جستجوهای آنلاین و تبلیغات متمرکز شده است. در این اطلاعیه مایکروسافت به پنج شیوه متفاوت گوگل برای کنترل بازار جستجو اشاره کرده است:
1- استفاده از تحریمها و ابزارهای قانونی برای متوقف کردن موتور جستجوی بینگ مایکروسافت از فهرست بندی محتوی وب سایتهای مرتبط با یوتیوب شرکت گوگل.

2- ایجاد نقص در عملکرد گوشی های هوشمند مایکروسافت در استفاده از وب سایت یوتیوب.
3- کنترل دسترسی به نسخه های آنلاین کتابهایی که دوران رعایت حق تالیف آنها سر آمده است.
4- محدود کردن شرکتهایی که تبلیغات خود را به گوگل سپرده اند تا این شرکتها نتوانند اطلاعات مربوط به خود را به دیگر شرکتهای تبلیغاتی بسپارند.
5- جریمه های سنگین

کمیسیون اروپا از نوامبر گذشته تحقیقاتی را در رابطه با ادعای عملکرد خلاف اصول رقابت گوگل در قبال دیگر شرکتها آغاز کرده است. بر اساس این ادعا موتور جستجوی بینگ مایکروسافت از عملکرد گوگل دچار بحران شده است و مایکروسافت برای اثبات این ادعا باید دو مورد را به اثبات برساند، ابتدا اینکه گوگل بر روی بازاری خاص، به ویژه بازار جستجوهای آنلاین، سلطه دارد و دوم اینکه این شرکت از موقعیت خود سوء استفاده کرده است.

در صورت موفقیت مایکروسافت در این پرونده، شرکت گوگل که از هم اکنون برای همکاری با تمامی شرکتهای تحقیقاتی اعلام آمادگی کرده است، ملزم به پرداخت جریمه نقدی خواهد شد. این در حالی است که شرکت مایکروسافت نیز خود در سال 2003 به دلیل استفاده ناعادلانه از نرم افزار چند رسانه ای خود و تلفیق آن با سیستم عامل ویندوز محکوم به پرداخت 381 میلیون پوند و در سال 2006 نیز به دلیل اجتناب کردن از پرداخت جریمه به پرداخت 194 میلیون پوند دیگر محکوم شد.

تا به امروز، بزرگترین جریمه نقدی که توسط کمیسیون اروپا برای شرکتی تعیین شده است، 948 میلیون پوند جریمه برای شرکت اینتل بوده است. اتهام این شرکت ایجاد انگیزه در میان شرکتهای سازنده رایانه برای استفاده از تراشه های ساخت شرکت اینتل بوده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4824 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ITIRAN تاریخ خبر: 1390/01/16 تعداد مشاهده: 1212
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر