کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318024 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افتتاح پروژه‌ی دیتاسنتر ملی در سال 90

پروژه اولين و مهم‌ترين ديتاسنتر يا مركز داده ملي در سال 90 افتتاح مي‌شود كه در آن اطلاعات حساس مهم و دولتي ذخيره مي‌شود.

محمدعلي آريانيان - معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي شركت ارتباطات زيرساخت -  با بيان اين مطلب اظهار كرد: اين ديتاسنتر طوري طراحي شده كه تمامي نياز ارگان‌ها و سازمان‌هاي دولتي را پوشش مي‌دهد و در تلاشيم اين پروژه، پاييز سال 90 كارش را آغاز كند.

وي با بيان اين كه كل اين پروژه به‌صورت كليد در دست بوده ابراز كرد: بودجه اين طرح بدون احتساب هزينه زمين و ساختمان حدود 30 ميليارد تومان است.

او گفت: تاكنون بخش خصوصي و سازمان‌هايي به ايجاد ديتاسنترهايي اقدام كرده و درواقع اطلاعات حساس و مهم خود را در آن ذخيره مي‌كنند اما اين ديتاسنتر نخستين مركز داده ملي است كه وظيفه آن ذخيره اطلاعات مهم و حساس دولتي است.

معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي شركت ارتباطات زيرساخت تأكيد كرد: به واسطه اين پروژه نياز هر سازمان دولتي را برطرف كرده و پاسخگوي آن‌ها خواهيم بود.

پروژه مركز داده ملي شركت ارتباطات زيرساخت اساسي‌ترين گام در راستاي يكپارچه‌سازي و توسعه دولت الكترونيكي در كشور و به منظور اجراي وظايف محوله مطابق اسناد بالادستي توسعه كشور تعريف شده است و با استفاده از فن‌آوري پيشرفته و تئوري مدل‌هاي كسب و كار مبتني بر راهبردهاي مربوطه در حوزه ارتباطات و مخابرات اجرا خواهد شد.

به گفته مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت، پروژه ديتاسنتر يا مركز داده، تكليفي بود كه دولت برعهده ما گذاشت تا مركز دولتي براي ميزباني سايت‌هاي به ويژه دولتي در كشور وجود داشته باشد كه البته اكنون بخش‌هاي خصوصي در اين زمينه داراي ديتاسنتر هستند.

اما هدف اين پروژه، طراحي و ايجاد يك مركز داده ملي براساس نيازهاي ملي است؛ اين مركز به منظور نگه‌داري اطلاعات حساس سازمان‌هاي دولتي، ميزباني خدمات دولت الكترونيك، با تامين دسترس‌پذيري بالا، قابليت اطمينان و سطح امنيت قابل قبول ايجاد مي‌شود.

اين مركز هم‌چنين در ارتقاء ‌سطح سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات از منظر يكپارچه‌سازي، امنيت و قابليت دسترسي، از اهميت به سزايي برخوردار است؛ اين پروژه با تكيه بر اصل سرويس و خدمات‌رساني به شركت‌ها و سازمان‌هاي دولتي و نگه‌داري اطلاعات مهم دولت به شكل جامع و كامل با نگاهي به ابعاد كسب و كار و ابعاد فني به طور همزمان ايجاد خواهد شد.

اما چشم‌انداز موجود، ناظر به ايجاد يك مركز داده كارآمد و با توان فني بالا در سطح منطقه و قابليت تامين سريع نيازها و انتظارات كاربران خود در هر زمان و هر مكان است.

اين مركز همواره ملزم به توسعه زيرساختي استاندارد، كارآمد، قابل اطمينان، قابل توسعه وامن براي نگه‌داري و يكپارچه‌سازي اطلاعات دولتي در جهت تحقق جامعه اطلاعاتي، توسعه دولت الكترونيك و كاهش شكاف ديجيتالي با بهر‌ه‌گيري از روزآمدترين تكنولوژي‌ها در تعامل موثر با ساير مراكز داده جهاني است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4841 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/01/18 تعداد مشاهده: 1540
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر