کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کلاس تعمیرات موبایل کجا بریم؟

در دنیای امروز موبایل به دلیل کاربردهای بسیاری که دارد از پرکاربردترین لوازم دیجیتال بوده و همه افراد از جوان تا پیر تمایل به استفاده از این وسیله داشته و بسیاری از امور روزانه خود را از طریق این وسیله انجام می‌دهند. افزایش استفاده از موبایل باعث شده تا کاربران این وسیله با مشکلات گوناگونی روبه رو شوند و این موضوع بازار کار رشته و شغل تعمیرات موبایل را بسیار داغ کرده است.

گذراندن دوره‌های تعمیرات موبایل در آموزشگاهی معتبر بهترین راه برای شروع کار در حرفه تعمیرات موبایل است. امروزه کلاس تعمیرات موبایل به شیوه‌های گوناگونی برگزار می‌گردد، اگر قصد تاسیس مغازه تعمیرات موبایل را دارید در این مطلب با ما همراه باشید.

چگونه یک آموزشگاه خوب برای آموزش تعمیرات موبایل انتخاب کنیم؟

اگر می‌خواهید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید باید مدت زمانی را به بررسی آموزشگاه‌های تعمیرات موبایل و انتخاب یک آموزشگاه تخصصی و عالی بگذرانید. یک آموزشگاه تعمیرات موبایل تخصصی و عالی بایستی ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

1.بهره گیری از اساتید حرفه ای

مهم ترین عامل در یادگیری تعمیرات موبایل، روش آموزش و شخص آموزش دهنده است. اگر آموزش به طور مناسب صورت نگیرد و فرد آموزش دهنده از تخصص لازم برخوردار نباشد تمام زمان و هزینه شما به هدر خواهد رفت و حتی گاهی مجبور خواهید شد تا به طور مجدد هزینه پرداخت کرده و به یادگیری مفاهیم بپردازید. پس در این موضوع توجه بسیاری داشته باشید و به تجربه استاد دوره و روش تدریس آن توجه بسیاری داشته باشید.

2.فضا مناسب و مجهز بودن به تجهیزات مورد نیاز

بهره مندی از فضای آموزشی مناسب و تجهیزات لازم یکی از دیگر ویژگی هایی است که یک آموزشگاه تعمیرات موبایل مناسب بایستی دارا باشد. آموزشگاه برق گستران در کارگاه‌های آموزشی مجهز دوره موبایل را برگزار می‌نماید. در این دوره هر یک از کارآموزان از ست تجهیزات اختصاصی بهره مند بوده و کلیه مراحل آموزش را تمرین و رفع اشکال می‌نمایند.

3.آموزش کامل تعمیرات موبایل

یک تعمیرکار حرفه ای موبایل بایستی مهارت لازم در عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را داشته باشد و بتواند آنها را رفع نماید. دوره تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران شامل دو دوره، آموزش تعمیرات نرم افزاری و آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل می‌باشد. در دوره تعمیرات نرم افزاری تمامی مشکلاتی که مربوط به نرم افزار موبایل می‌باشد آموزش داده می‌شود. در دوره سخت افزار نیز به آموزش کامل تعمیرات سخت افزار انواع موبایل اندروید و آیفون پرداخته می‌شود.

4.قیمت کلاس های آموزشی

بدون شک قیمت کلاس تعمیرات موبایل برای همه کارآموزانی که قصد ثبت نام در این دوره آموزشی را دارند مهم می‌باشد. نوع و شیوه قیمت گذاری این دوره آموزشی به عوامل گوناگونی از قبیل: کیفیت آموزش، اساتید دوره، مدرک ارائه شده، شیوه برگزاری دوره و غیره وابسته است.

آموزشگاه برق گستران با در نظر گرفتن تمامی این موارد این دوره آموزشی با مناسب ترین قیمت برگزار می نماید.

  1. پشتیبانی پس از دوره

دقت داشته باشید که هر چه قدر دوره کامل و جامع باشد شما با ورود به بازار کار با سوالات متعددی روبه رو خواهید شد. بنابراین یکی از مهم ترین موضوعاتی که بایستی مورد توجه قرار گیرد نوع و مدت زمان پشتیبانی دوره است. آموزشگاه برق گستران پس از پایان یافتن دوره موبایل به صورت نامحدود پشتیبانی را به کارآموزان ارائه می‌دهد.

امکان بازآموزیی رایگان دوره، کیفیت مدرک ارائه شده، داشتن مجوز مراکز ذی صلاح، انعطاف پذیری زمان برگزاری کلاس برخی از دیگر عواملی است که هنگام شرکت در این دوره بایستی به آن توجه داشته باشید.

آموزشگاه برق گستران، آموزشگاه مطمئن برای شرکت در دوره تعمیرات موبایل

امروزه آموزشگاه‌های متعددی در کشور دوره‌های موبایل را برگزار می‌نمایند. آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره‌های موبایل در کشور است که به صورت کاملا عملی و تخصصی این دوره را برگزار می‌نماید.

برگزاری دوره زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور، ارائه مدرک مورد تایید سازمان فنی حرفه ای، تشکیل دوره به صورت عملی و کارگاهی، امکان بازآموزیی رایگان دوره، پشتیبانی نامحدود، قیمت مناسب برخی از مزایای شرکت در دوره‌های این آموزشگاه است.

این مجتمع آموزشی علاوه بر دوره موبایل دوره‌های آموزشی متعدد دیگری را برگزار می‌نماید. در ادامه با برخی از این دوره‌ها آشنا خواهیم شد.

آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی

دوره تعمیرات برد از دیگر دوره های تخصصی در این مجتمع آموزشی می‌باشد که به صورت تخصصی به آموزش مفاهیم مربوط به تعمیرات انواع برد می‌پردازد. آموزشگاه برق گستران به عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی این دوره را به صورت عملی و در کارگاه های مجهز برگزار می‌نماید. به صورت که هر یک از کارآموزان طی دوره به تمرین عملی مفاهیم آموزشی پرداخته و خود را برای ورود به بازار کار آماده می‌نماید.

برد انواع لوازم خانگی، برد انواع لوازم ورزشی، برد آسانسور، لوازم دیجیتال، مخابراتی، لوازم صنعتی پرکاربرد از مباحثی است که در این دوره به آن پرداخته می‌شود.

آموزش تعمیرات ecu خودرو

دوره تعمیرات ایسیو خودرو یکی از دیگر دوره‌های پرطرفدار در این مجتمع آموزشی است. آموزشگاه برق گستران به عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات ecu این دوره را به صورت کاملا عملی و تخصصی برگزار کرده و شامل دوره‌های آموزش تعمیرات ایسیو خودروهای داخلی، خودروهای خارجی و ماشین های سنگین می باشد.

برای اطلاعات بیشتر از دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://barghgostaran.com مراجعه نمائید. همچنین می‌توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمائید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48532 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/11/26 تعداد مشاهده: 2355
کلید واژه ها:
سافت گذر