کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746827652 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317532 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اسم رمز دسر اندروید 12 و یکی از ویژگی های جدید آن مشخص شد

به گزارش سافت گذر، در حالی که نسخه های جدید اندروید دیگر اسم رمز برگرفته از شیرینی ها و دسرها را ندارند اما همچنان در خودِ شرکت گوگل از برخی از عبارات استفاده می گردد. حال به نظر می رسد اندروید 12 با اسم رمز Snow Core شناخته خواهد شد.

اندروید اندروید 12 گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندروید

در حالی که گوگل هنوز این عبارت را تأیید نکرده ولی در منابع کدنویسی اندروید 12 به وفور علامت SC یا دو کلمه نامبرده مشاهده شده اند. لازم به ذکر است که اندروید 11 هم دارای علامت اختصاری RVC به جای Red Velvet Cake بود و ورژن های پیشین نیز از چنین اسامی بهره می بردند.

در میان خبرهای مربوط به ویژگی های اندروید 12، احتمالاً به زودی شاهد قابلیت استفاده تک دستی از گوشی ها خواهیم بود. این ویژگی در چند سال اخیر توسط شرکت های سازنده در برخی از دستگاه ها وجود داشته اما چیزی که گوگل تولید می کند ممکن نیست در همه تلفن های همراه قرار گیرد.

اولین نسخه مخصوص توسعه دهندگان اندروید 12 در همین ماه میلادی عرضه خواهد بود بنابراین نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانیم تا شاهد امکانات جدید ورژن بعدی محبوب ترین سیستم عامل دنیا باشیم.

در اندروید 12 همچنین، انتظار داریم شاهد تغییرات گرافیکی و بصری باشیم. سایر قابلیت ها نیز عبارتند از: اشتراک گذاری پسورد وای فای با Nearby Share، روش ناوبری در میان منوها با دو بار ضربه زدن به قاب پشتی گوشی، تم های پیشرفته تر و ویژگی تقسیم صفحه نمایش به روز شده.

 

 
منبع: gsmarena.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48542 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/28 تعداد مشاهده: 2024
سافت گذر