کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317949 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادغام پایگاه های کدنویسی مایکروسافت اج در همه سیستم عامل ها

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت به تازگی ویژگی های جدیدی به نسخه دسکتاپی مایکروسافت اج آورده و در ورژن 89 این مرورگر قابلیت هایی از جمله تب های آماده به کار، تب های عمودی و . . . را قرار داده است. با این حال، نسخه اندرویدی این برنامه هنوز روی ورژن 77 باقی مانده و مشخص نیست چه زمانی قرار است به روز شود.

مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج

البته به نظر می رسد شرایط به زودی تغییر خواهد کرد زیرا مایکروسافت گفته می خواهد پایگاه کدنویسی مایکروسافت اج برای سیستم عامل های مختلف اعم از ویندوز، iOS و اندروید را یکسان و ادغام کند. در این بین، همچون کروم در iOS و به خاطر قوانین خاص اپ استور، موتور نمایش دهنده مایکروسافت اج iOS از نوع WebKit خواهد بود.

دلیل انجام این کار آن است که مایکروسافت می گوید وقتی ویژگی جدیدی ابداع می کند، باید آن را برای سه سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوز به صورت جداگانه و در پایگاه های کدنویسی مختلف آزمایش نماید. این اتفاق سبب بروز مشکلاتی خواهد شد و اجازه نخواهد داد قابلیت ها به صورت همزمان برای تمامی پلتفرم ها عرضه شوند. با ادغام پایگاه های داده ای اما، نسخه موبایلی مایکروسافت اج راحت تر با رقبای خود همچون کروم رقابت خواهد کرد.

مایکروسافت اضافه می کند که استفاده از پایگاه داده ای و کدنویسی یکسان به توسعه دهندگان و برنامه نویسان کمک می کند تا تنظیماتی که ایجاد کرده اند را در آنِ واحد در چند پلتفرم دیگر به کار گیرند. این تصمیم، در کنار بهینه سازی سیستم های مهندسی نرم افزاری اتخاذ شده است. این اقدام باعث خواهد شد تا عملکرد مایکروسافت اج در اندروید بهبود یابد و این مرورگر یک آلترناتیو مناسب برای کروم به شمار برود.

مایکروسافت می گوید که چند ماهی می شود دارد روی یکپارچه سازی منابع کدنویسی کار می کند بنابراین می خواهد نسخه عمومی مایکروسافت اج اندرویدی و iOS مبتنی بر کرومیوم را طی چند ماه آینده عرضه نماید. حال باید منتظر ماند و دید چه ویژگی هایی از ورژن دسکتاپی مایکروسافت اج به ورژن های موبایلی آن می آیند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48645 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/16 تعداد مشاهده: 2051
سافت گذر