کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو ویژگی جدید در نسخه آزمایشی مایکروسافت اج رؤیت شد

امکان درج ویدیوها به عنوان کامنت در فایل های PDF

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت سخت در تلاش است تا امکانات پی دی اف خوان مایکروسافت اج را روزبه روز گسترش دهد و قابلیت هایی به آن بیفزاید که به درد دانش آموزان می خورند.

در جدیدترین ورژن مایکروسافت اج آزمایشی (قناری)، این امکان فراهم شده تا ویدیوها را به عنوان کامنت در فایل های PDF درج کیم.

مرورگر مرورگر مایکروسافت مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت اج

این ویژگی در مواقعی که دارید یک فایل آموزشی می خوانید و همزمان می خواهید به قسمتی از آن یک لینک ویدیویی بیفزایید، بسیار بدرد بخور خواهد بود.

برای بهره مندی از این قابلیت، باید پس از نصب نسخه 90.0.817.0 مایکروسافت اج آزمایشی، به آدرس edge://flags بروید و کد Add video toggle را فعال کنید.

حل کننده ریاضی در مایکروسافت اج آزمایشی

چندی پیش، مایکروسافت امکانی را فراهم کرد تا بتوانیم فایل های آفیس را مستقیماً در مایکروسافت اج اجرا کنیم. حالا گویا این ویژگی پیشرفته تر شده است.

آن طور که برخی از کاربران کشف کرده اند، قابلیت Math Solver یا همان حل کننده ریاضی به این مرورگر آمده است.

مرورگر مرورگر مایکروسافت مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت اج

بر این اساس، به محض عرضه این ویژگی، گزینه Show Math Solver احتمالاً در تنظیمات ظاهر خواهد شد تا با انتخاب آن بتوان از حل کننده مسائل ریاضی بهره برد. البته شاید خیلی ها هنوز نتوانسته باشند از آن استفاده کنند زیرا مایکروسافت آن را به صورت آزمایشی و کنترل شده عرضه کرده است.

زمانی که این آپشن فعال شد، دو راه برای نوشتن مسئله ریاضی خواهید داشت؛ یا به صورت دستی آن را بنویسید و یا از قسمتی از یک پنجره که در آن مسئله نوشته شده اسکرین شات بگیرید. صرف نظر از روشی که از طریق آن مسئله را می نویسید، Math Solver معادله را حل خواهد کرد و روش های پاسخ دادن به آن را نشان خواهد داد. مکانیسم حل مسائل ریاضی در مایکروسافت اج، شبیه چیزی است که تا کنون در نرم افزار WolframAlpha دیده ایم.

Math Solver on Microsoft Edge Canary in action

اگرچه هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد ولی Math Solver می تواند برای دانش آموزان و حرفه ای هایی که می خواهند خیلی سریع مسائل ریاضی شان را حل کنند، کاربردی خواهد بود. به علاوه، اضافه شدن این ویژگی باعث خواهد شد که دیگر نیازی نباشد به سایت های مشابه سری بزنید. با همه اینها، امکاناتی که این قابلیت دارد بسیار بیشتر از توانایی های ماشین حساب ویندوز 10 است اما از آن جایی که هنوز به صورت گسترده عرضه نشده، نمی دانیم مشکلاتش چیست. به هر ترتیب، باید منتظر ماند و دید آیا Math Solver مایکروسافت اج به صورت عمومی منتشر خواهد شد یا خیر.

 

 
منابع: mspoweruser.com و neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48648 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/17 تعداد مشاهده: 2109
سافت گذر