کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با یادگیری تعمیرات موبایل درآمد 20 میلیون تومانی در کمتر از یک ماه

موبایل یکی از مهم ترین و پرکاربردترین گجت ها در دنیای امروز است. پیشرفت تکنولوژی در موبایل های امروزی باعث شده تا افراد علاوه بر برقراری تماس بسیاری از فعالیت های روزمره خود از قبیل: پرداخت قبوض، شارژ تلفن همراه، پرداخت بانکی، خرید کالا و خدمات، تماشا فیلم را با این دستگاه هوشمند انجام دهند.

علاوه بر موارد ذکر شده روی کار آمدن کسب و کارهای اینترنتی و اهمیت گوشی تلفن همراه برای مدیریت فعالیت ها این کسب و کار، نقش موبایل را دو چندان کرده است.

افزایش کاربردهای موبایل در دنیای امروز و نقش مهم آن در برخی از مشاغل باعث شده تا شغل تعمیرات موبایل به یکی از مشاغل عالی و آینده دار در بازار کار تمامی کشورها تبدیل شود.

شاید باور نکنید اما با بررسی بازار کار این شغل افرادی را مشاهده کردیم که درآمد 20 تا 50 میلیون تومانی از این شغل به دست می آورند. بنابراین اگر به دنبال یک شغل عالی، آینده دار و بازار کار عالی هستید این شغل از بهترین انتخاب ها می باشد. تنها کافیست یک برنامه مدون تدوین کنید و با صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل آشنا شوید.

چگونه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل را یاد بگیریم؟

یک تعمیرکار موبایل در این شغل با مشتریان گوناگونی روبه رو می شود که هر یک با مشکلاتی در موبایل روبه رو شده اند. خراب شدن تاچ، شکستن ال سی دی، زود خالی شدن باتری، خوب کار نکردن اسپیکر، پرش آنتن، کار نکردن دوربین، نصب نشدن نرم افزارها، کار نکردن بلوتوث، وایفای و موقیعت مکانی، بروز خطاها و ارورهای گوناگون برخی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران موبایل با آن مواجه می شوند.

نتایج تحقیقات نشان داده است که شکستن ال سی دی و خراب شدن باتری از رایج ترین مشکلاتی است که معمولا کاربران موبایل با آن مواجه می‌شوند.

عده ای بر این باورند که تعمیر و عیب یابی این مشکل آسان بوده و به راحتی و با مشاهده ویدئوهای آموزشی یا خواندن کتاب و جزوه می توانند به عیب یابی و تعمیر بپردازند. اما دقت داشته باشید که عیب یابی صحیح این مشکلات مستلزم تمرین عملی و آموزش زیر نظر استاد با تجربه است. زیرا عیب یابی موبایل مستلزم رعایت نکات و فوت و فن هایی است که در این آموزش ها به آن پرداخته نمی‌شود.

بسیاری از افراد بدون توجه به این مهم دست به تعمیر موبایل می‌زنند. اما به دلیل آموزش نامناسب به دیگر قطعات موبایل نیز آسیب وارد کرده یا به طور نامناسب به عیب یابی می‌پردازند.

بنابراین اگر قصد ورود به صورت حرفه ای در بازار کار این شغل را دارد به صورت اصولی مهارت های این شغل را یاد بگیرید.

امروزه آموزشگاه‌های متعددی دوره های آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای را برگزار می نمایند، بهترین آموزشگاه را شناسایی کرده و در دوره های آن ثبت نام نمایید.

بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های تعمیرات موبایل کدام است؟

یک آموزشگاه عالی برای گذراندن دوره های آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای ویژگی هایی دارد. آموزش عملی در کارگاه های مجهز، بهره مندی از اساتید متخصص و حرفه ای، ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای، امکان تجدید دوره در صورت عدم یادگیری، پشتیبانی مناسب پس از پایان دوره، آموزش کامل تعمیرات سخت افزار و نرم افزار اندروید و آیفون  برخی از ویژگی هایی است که یک آموزشگاه تعمیرات موبایل مناسب بایستی دارا باشد.

با بررسی‌های صورت گرفته، آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین مراکز برای یادگیری تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل شناخته شد. این آموزشگاه با رعایت تمام موارد ذکر شده دوره های خود را برگزار کرده و کارآموزان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

مجتمع آموزشی فنون برق علاوه بر دوره فوق دوره‌های متعدد دیگری را برگزار می‌نماید. در ادامه با دو رشته پرطرفدار دیگر در این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

رشته تعمیرات بردهای الکترونیکی

بردهای الکترونیکی از مهم ترین قطعات در لوازم برقی هستند که در تمامی لوازم الکترونیک از بزرگ تا کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. تعمیر برد امری تخصصی بوده و این موضوع نیاز به دانش و مهارت بالا دارد.

در آموزشگاه فنون برق این دوره به صورت کاملا عملی و در کارگاه مجهز برگزار می‌گردد. کارآموزان در این دوره به صورت عملی بر روی برد الکترونیکی کار کرده و با مراحل و نحوه عیب یابی و تعمیر برد آشنا می‌شوند.

تعمیر برد لوازم خانگی، لوازم صنعتی پرکاربرد، لوازم ورزشی، آسانسور برخی از مباحثی است که در دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی فنی حرفه ای به آن پرداخته می‌شود.

رشته تعمیرات لوازم خانگی

لوازم خانگی از جمله پر مصرف ترین لوازم در خانه و آشپزخانه است. خراب شدن لوازم خانگی مشکلات بسیاری را در خانه به همراه می‌آورد. تصور یک روز بدون داشتن یخچال بسیار سخت است.

این موضوع نشان از بازار کار عالی رشته تعمیرات لوازم خانگی می‌دهد. در دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی فنی حرفه ای آموزشگاه فنون برق به صورت کاملا عملی و تخصصی نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات مربوط به برد و مکانیکی در انواع لوازم خانگی آموزش داده می‌شود.

با شرکت در این دوره در مدت زمانی کوتاه به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شده و آماده ورود به بازار کار خواهید شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر دوره‌های این مرکز آموزشی همچنین ثبت نام، شما عزیزان می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آموزشگاه فنون برق به آدرسhttps://fonoonbargh.com/ اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48661 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/12/18 تعداد مشاهده: 2543
کلید واژه ها:
سافت گذر