کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317949 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پشتیبانی از نسخه قدیمی مایکروسافت اج امروز به پایان می رسد

به گزارش سافت گذر، در آخرین ماه سال 2018 مایکروسافت خبر داد که می خواهد مایکروسافت اج مبتنی بر HTML خود را با مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم جایگزین کند. پس از یک سال و در ژانویه پارسال این مرورگر به صورت سرتاسری در دسترس همگان قرار گرفت.

مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت

این بار و از امروز، پشتیبانی از مایکروسافت اج HTML به پایان خواهد رسید و این مرورگر دیگر آپدیت امنیتی دریافت نخواهد کرد. از ماه بعد هم کاربران باید از نسخه 1803 یا جدیدتر ویندوز 10 استفاده کنند زیرا همراه با این ورژن ها دیگر خبری از مرورگر قدیمی مایکروسافت نخواهد بود. کمپانی مالک ویندوز برنامه های خودش در مورد کاربران نسخه های طولانی مدت 1507 یا 1607 ویندوز 10 را اعلام نکرده ولی احتمال می دهیم که باید خودتان مایکروسافت اج کرومیومی را به صورت دستی نصب کنید. این تغییر با آپدیت پیش نمایش که در روزهای آتی همین ماه منتشر می شود، اعمال خواهد شد.

با همه اینها، این اتفاق تأثیری بر WebView نخواهد داشت زیرا از این ویژگی که برای مشاهده وب سایت ها و برخی قسمت های مبتنی بر وب نرم افزارها استفاده می گردد، همچنان پشتیبانی خواهد شد. اگرچه این برنامه ها همچنان فعال خواهند بود ولی هر وقت که آمادگی اش را داشتید، می توانید سراغ WebView2 مبتنی بر کرومیوم بروید.

بعد از اینکه مایکروسافت اج کرومیومی در ژانویه پارسال عرضه شد، سرعت نصب آن توسط کاربران بسیار کند و آهسته بود زیرا در ماه ژولای 2020 همه توانستند آن را نصب کنند. در واقع برچسب GA یعنی کسی نمی توانست نسخه های بتا، مخصوص توسعه دهندگان و آزمایشی این مرورگر را نصب نماید ولی همزمان با نسخه 20H2 ویندوز 10 که در ماه اکتبر عرضه شد، مایکروسافت این برنامه را همزمان با این سیستم عامل منتشر کرد.

مایکروسافت وعده داد مایکروسافت اج را برای اکثر پلتفرم ها عرضه کند به همین دلیل این مرورگر را برای macOS، نسخه های قدیمی ویندوز و لینوکس (در آینده ای نزدیک) منتشر کرده است. در واقع دو هدف این شرکت آن بود که هر جا که از کرومیوم پشتیبانی می شود، اج نیز حضور داشته و مایکروسافت اج در همه سیستم عامل ها قابل دانلود باشد. البته هدف دوم کمی چالش برانگیز است زیرا برخی پلتفرم ها هنوز نتوانسته اند جدیدترین ورژن این مرورگر را دریافت کنند.

با این وجود، به نظر می رسد آن پلتفرم ها دارند کم کم و به تدریج مایکروسافت اج کرومیومی را دریافت می کنند. برای مثال، آپدیت ویندوز 10 تیم 2020 برای سرفیس هاب حاوی این مرورگر بوده و کمپانی مالک ویندوز نیز در حال از بین بردن برخی باگ های شناخته شده است. دیگر پلتفرمی که به زودی مایکروسافت اج کرومیومی را دریافت خواهد کرد، ایکس باکس می باشد.

اگر همچنان از نسخه مبتنی بر HTML مایکروسافت اج استفاده می کنید، تنها تا ماه بعد از امنیت کافی برخوردار خواهید بود. به طور کلی به روزرسانی نهایی و امنیتی این مرورگر امروز است به همین دلیل باید هر چه سریع تر آمادگی جایگزین شدن مایکروسافت اج کرومیومی را داشته باشید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48675 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/20 تعداد مشاهده: 1983
سافت گذر