کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317946 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرور مجازی بایننس مهمترین ابزار یک تریدر

اگر به دنبال سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی سود آور هستید، وارد شدن به دنیای ارز دیجیتال می تواند گزینه خوبی برای شما باشد زیرا صاحب نظران بر این باور هستند که آینده خوبی در انتظار رمز ارزها و ارزهای دیجیتال می باشد.

صرافی های زیادی در سراسر دنیا برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال تاسیس شده اند اما در بین این صرافی ها، صرافی بایننس به دلیل خرید و فروش طیف وسیعی از ارزها با کارمزد بسیار پایین بالاترین حجم معالات را تاکنون داشته است.

اما مشکل بزرگ و اساسی که بر سر راه ایرانیان برای فعالیت در سایت صرافی بایننس می باشد تحریم های بین المللی است زیرا صرافی بایننس نیز از این تحریم ها پیروی می کند و فعالیت ایرانیان را ممنوع کرده است.

کاربران ایرانی برای فعالیت در صرافی بایننس و خرید و فروش ارز دیجیتال مجبور به مخفی کردن موقعیت جغرافیایی خود می باشند. برای مخفی کردن هویت جغرافیایی خود شاید استفاده از وی پی ان گزینه ای باشد که IP ایرانی شما را مخفی کند ولی  استفاده از vpn بسیار ریسک بالایی دارد و میتواند خطرات بسیار بالایی برای شما داشته باشد و حتی باعث مسدود شدن حساب شما شود. استفاده از وی پی ان آی پی جدید از کشور دیگر در اختیار شما قرار می دهد اما با هر بار قطع و وصل شدن اینترنت، شما با یک IP جدید وارد سایت صرافی بایننس می شوید و ممکن است این آی پی های مختلف از کشورهای مختلف باشند و این باعث مشکوک شدن سیستم صرافی بایننس شده و خطرات زیادی از جمله مسدودی حساب را برای شما داشته باشد.پس مهمترین نکته برای ورود به سایت صرافی بایننس پس از مخفی کردن آی پی ایرانی این است که شما باید حتما برای ورود به سایت صرافی بایننس از آی پی ثابت استفاده کنید.

حال شاید از خود بپرسید بهترین راه برای داشتن آی پی ثابت چیست؟ ما در این مقاله سعی داریم به شما آموزش دهیم تا بتوانید  بهترین راه برای داشتن IP ثابت برای بایننس را انتخاب کنید.

بهترین راه برای داشتن آی پی ثابت برای بایننس

برای اینکه بتوانید هویت مکانی خود را مخفی و همچنین آی پی ثابت داشته باشید استفاده از سرور مجازی بایننس می باشد

شاید از خود بپرسید سرور مجازی بایننس چیست؟ چگونه به ما آی پی ثابت می دهد؟

سرور مجازی بایننس چیست؟

سرور مجازی بایننس یک کامپیوتر مانند کامپیوترهای معمولی فقط با منابع و سرعت بالا می باشد که بصورت 24 ساعته در دیتا سنترهای سراسر دنیا روشن می باشد .

با خرید سرور مجازی هلند، سرور مجازی آلمان وسرور مجازی دیگر کشورها IP آن کامپیوتر را برای مدت مشخصی از آن خود می کنید و این آی پی تا زمانی که نیاز داشته باشید در اختیار شما ست .

شما با این آی پی ثابت به فعالیت در بازار ارز دیجیتال در صرافی باینس می پردازید و ریسک آشکار شدن هویت مکانی خود را به صفر می رسانید زیرا با استفاده از VPS بایننس مانند این است که شما واقعا در حال استفاده از کامپیوتری در آن کشور خاص می باشید و به عنوان کاربر آن کشور شناخته می شوید.

ویژگی های یک سرور مجازی بایننس با IP ثابت

یک سرور مجازی علاوه بر اینکه یک آی پی ثابت برای بایننس به شما می دهد ویژگیهای زیادی دارد که کار را برای شما ساده ترمی کند.از جمله ویژگی های آن می توان به منابع سخت افزاری بالا و سرعت دانلود و آپلود بالای آن و همچنین پهنای باند وسیع آن اشاره کرد.همچنین شما امکان نصب انواع نرم افزارها از جمله نرم افزارهای تریدینگ را بر روی آنها دارید و این قابلیت را دارد که میتوانید بر روی هرنوع دستگاه یا دیوایس آن را نصب کنید.برای اتصال به vps بایننس نیاز به اینترنت پرسرعت ندارید وبا هر نوع اینترنت مانند اینترنت Adsl، اینترنت سیمکارتی ،اینترنت وایرلس و ... به آن متصل شوید و از آن استفاده کنید.حال ممکن است از خود سوال کنید با چه ابزاری باید به VPS بایننس خود متصل شوم؟ و چگونه از آن استفاده کنم؟

چگونه می توان از سرور مجازی بایننس خود استفاده کرد؟

شما پس از خرید سرور مجازی بایننس از یک شرکت معتبر یک عدد آی پی دریافت خواهید کرد.حال باید به کمک یک نرم افزار به نام ریموت دسکتاپ کانکشن به سرور خود متصل شوید.اگر از موبایل استفاده می کنید باید این نرم افزار را از پلی استور دانلود کنید ولی در صورتی که با لپتاپ یا کامپیوتر  می خواهید از vps  خود استفاده کنید نیاز به دانلود برنامه ریموت دسکتاپ کانکشن نمی باشد زیرا این یک برنامه پیش فرض بر روی ویندوز می باشد. حال با اجرای نرم افزار ریموت دسکتاپ و وارد کردن IP ثابت  سرور مجازی بایننس در آن و زدن دکمه کانکت  به سرور متصل می شوید و یک صفحه دسکتاپ ویندوزی برای شما باز خواهد شد.که می توانید با خیال راحت بدون نگرانی از تغییر آی پی و لو رفتن موقعیت جفرافیایی به فعالیت خود بپردازید.

کاربران عزیز ما در این مقاله سعی داشتیم بهترین راه داشتن آی پی ثابت برای بایننس را به شما آموزش دهیم .امیدواریم این مقاله توانسته باشد به شما راهی ایمن برای فعالیت در بازار جهانی ارز دیجیتال نشان دهد.

برای تهیه سرور مجازی بایننس و داشتن آی پی ثابت میتوانید به سایت زیر مراجعه کنید و از VPSها با منابع و کیفیت بالا استفاده کنید.

آدرس سایت وب داده :

https://webdade.com/

 https://webdade.com/trade-vps

جهت دریافت هرگونه اطلاعات در مورد مناسب بایننس با شماره 02191300210 تماس حاصل فرمایید

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48680 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/12/23 تعداد مشاهده: 1932
کلید واژه ها:
سافت گذر