کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317946 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر جدید از امکانات کروم اندرویدی

کروم گوگل مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

امکان مشاهده پیش نمایش تب ها

به گزارش سافت گذر، در اوایل سال 2019 ویژگی به کروم ویندوزی آمد که به کاربران اجازه می داد با بردن نشانگر ماوس روی یک تب، پیش نمایشی از آن را مشاهده کنند. این قابلیت که پس از مدتی رسماً در اختیار افراد قرار گرفت، حالا قرار است به زودی به نسخه اندرویدی این مرورگر نیز بیاید.

بر این اساس، با این قابلیت می توانید بدون اینکه نیاز باشد انگشت خود را روی یک لینک قرار داده و آن را فشار دهید، صفحه اینترنتی مدنظر را به صورت پیش نمایش ببینید. گزینه مربوط به این ویژگی دقیقاً در زیر آپشن Open in incognito tab قرار دارد.

زمانی که گزینه مربوطه را انتخاب کردید، تب مدنظر در یک پنجره پاپ آپ نمایش داده خواهد شد تا به شما اجازه دهد آن صفحه را به صورت تمام و کمال ببینید و یا حتی در میان محتواهای آن اسکرول و یا روی سایر لینک ها جهت مشاهده پیش نمایش، کلیک کنید.

کروم گوگل مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

به طور کلی، با این ویژگی یک صفحه کامل از سایت مدنظر باز می شود ولی با این تفاوت که کل نمایشگر اشغال نمی گردد. همچنین، آپشنی تعبیه نشده تا تب پیش نمایش بزرگتر شود ولی گزینه ای در بالا قرار دارد تا با انتخابش، صفحه را کاملاً اجرا کنید. به علاوه، نوار بالایی آیکون سایت و نام صفحه ای که دارید می خوانید را نمایش می دهد و حاوی یک دکمه خروج از حالت پیش نمایش می باشد.

طبق ادعای یکی از سایت های خبری، این قابلیت از طریق آپدیت سروری به کروم 89 اندرویدی آمده است بنابراین برای اینکه بتوانید از آن استفاده کنید، حتماً نیازی نیست کار خاصی صورت دهید.

افزایش سرعت اجرا شدن تب ها

جدیدترین نسخه کروم اندرویدی حاوی ویژگی مدیریت مموری است که باعث خواهد شد سرعت اجرای تب ها و صفحات اینترنتی به بیش از 13 درصد افزایش پیدا کند. این قابلیت که Freeze-dried نام دارد، سبب می گردد تا تب هایی که قبلاً داشتید مشاهده می کردید ولی مرورگر را بستید، دفعه بعد که مرورگر را اجرا کردید، دوباره باز شوند. در واقع این تب ها فضای کمی را اشغال خواهند کرد. طبق ادعای گوگل، با این ویژگی مدت زمان اجرا شدن تب ها در پس زمینه بسیار سریع تر خواهد شد.

علاوه بر این قابلیت، کروم اندرویدی از مموری به صورت هوشمندانه تر استفاده خواهد کرد و مدت زمان اجرا شدن آن نیز به میزان 7.5 درصد سریع تر خواهد شد. 

 

همچنین، امکانات نسخه 64 بیتی کروم اندرویدی برای دستگاه هایی که اندروید 10 و 8 گیگابایت رم یا بیشتر دارند افزایش یافته تا سرعت لود شدن صفحات 8.5 درصد بیشتر شده و تأخیر اسکرول کردن در صفحات تا 28 درصد کاهش یابد.
 
منابع: neowin.net و gsmarena.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48686 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/23 تعداد مشاهده: 2115
سافت گذر