کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317946 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برای رسیدن به درآمد بالا در رشته های برق و الکترونیک از کجا شروع کنیم؟

رشته های برق و الکترونیک از جمله رشته‌های پرطرفدار با بازار کار عالی هستند. این رشته‌ها به دلیل نقش مهم برق و الکترونیک در بخش‌های گوناگون در تمامی زمان‌ها و در همه کشورها از بازار کار خوبی برخوردار هستند.

این رشته‌ها به طور مستقیم با مهارت و توانایی افراد مرتبط می‌باشند. بنابراین برای آنکه بتوانید در این رشته‌ها بر رقبا غلبه کنید و به درآمد بالایی دست یابید بایستی به صورت حرفه‌ای با مهارت‌های مورد نیاز در این مشاغل آشنا باشید.

با توجه به بازار کار عالی این مشاغل افراد بسیاری به سمت ورود به این مشاغل قدم بر می‌دارند. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که برای ورود و موفقیت در این مشاغل چگونه وارد بازار کار این رشته‌ها شویم؟

در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ داده و شما را با نکات مهمی برای کسب درآمد بیشتر در این مشاغل آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

بهترین و مناسب ترین رشته را انتخاب کنید.

رشته‌های برق و الکترونیک از تنوع بالایی برخوردار هستند. برق ساختمان، برق صنعتی، سیم پیچی، تعمیرات موبایل، پی ال سی، ساخت تابلو روان، تعمیرات بردهای الکترونیکی، طراحی میکروکنترلر برخی از ده‌ها رشته در این حوزه می‌باشد.

برای ورود موفق به بازار کار مشاغل برق و الکترونیک، پیش از هر اقدامی ابتدا رشته‌هایی که از بازار کار خوبی برخوردار هستند شناسایی کرده سپس از میان آنها یکی را با توجه به علاقه مندی‌ها انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که احتمال موفقیت شما در مشاغلی که با علایق شما در تناسب هستند بیشتر خواهد بود.

با بررسی‌های صورت گرفته در میان رشته‌های برق و الکترونیک، دوره های آموزش برق ساختمان، برق خودرو، آموزش تعمیرات ایسیو، برق صنعتی، تعمیرات موبایل، سیم پیچی برخی از بهترین رشته‌ها برای ورود به بازار کار هستند.

در دوره‌های آموزشی شرکت کنید.

همانطور که اشاره شد رشته‌های برق و الکترونیک از رشته‌های فنی بوده و ورود و موفقیت در آنها مستلزم کسب مهارت‌های فنی می‌باشد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که می توان با مطالعه جزوه و مشاهده ویدئوهای آموزشی با صفر تا صد مهارت‌ها در این مشاغل آشنا شد.

اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید باید بگوییم سخت در اشتباهید. برای ورود حرفه‌ای به این مشاغل بایستی بهترین آموزشگاه فنی را انتخاب کرده و در دوره‌های آن ثبت نام کنید. چرا که در این دوره‌ها به صورت عملی و کاملا کارگاهی با تمامی آنچه برای ورود به مشاغل مورد نیاز است آشنا شده و به همین علت می‌توانید در بازار کار موفق باشید.

به طور مثال کلاس های آموزش تعمیرات موبایل در یک مجتمع فنی به صورت کاملا عملی نحوه عیب یابی و تعمیر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون را به شما آموزش می‌دهد.

مطالب آموزشی را تمرین و تکرار کنید.

توجه داشته باشید که با تمام شدن دوره آموزشی کار شما به پایان نرسیده است، درست است که طی دوره مطالب آموزشی را به صورت عملی تمرین می‌کنید اما این تمرین کافی نیست و بایستی پس از اتمام دوره تمرین و تکرار را ادامه دهید.

برای مدتی نزد یک متخصص مشغول به کار شوید.

کسب تجربه یکی از دیگر مراحل برای حرفه ای شدن در این رشته‌ها است. بنابراین توصیه می‌کنیم یک متخصص حرفه ای را در رشته ای که در آن مهارت دارید پیدا کرده و مدت زمانی را نزد او کار و تجربه کسب کنید.

مغازه خود را تاسیس کنید.

پس از یادگیری مهارت‌ها، شرکت در دوره‌های آموزشی و کسب تجربه در صورت داشتن سرمایه لازم برای کسب جواز اقدام کرده و مغازه خود را تاسیس کنید.

نکات لازم برای موفقیت در مشاغل فنی

  • مشتری مدار باشید و با مشتری برخورد خوبی داشته باشید. این موضوع باعث شده تا مشتری بار دیگر به شما مراجعه کرده و مشتری‌های بیشتری به شما معرفی کند.
  • از تجهیزات با کیفیت و اصل استفاده کنید.
  • برای معرفی خود، تبلیغات را فراموش نکنید.
  • ارتباطات خود را با ‌مغازه‌های برق و الکترونیک، مهندسان پروژه و غیره افزایش دهید.

مجتمع فنی برق، یک آموزشگاه فنی حرفه ای تخصصی و عالی

با توجه به بازار کار رشته‌های برق و الکترونیک و روی آوردن بسیاری از افراد برای یادگیری آنها، آموزشگاه‌های بسیاری در کشور اقدام به برگزاری دوره‌های برق و الکترونیک کرده اند. اما یک آموزشگاه خوب برای ثبت نام دوره‌های برق در آن ویژگی‌هایی دارد. این آموزشگاه بایستی به صورت عملی و در کارگاه‌های مجهز کلیه مطالب مورد نیاز برای ورود به بازار کار را آموزش دهد.

همچنین مدرک معتبری در پایان دوره به شما ارائه کرده و پشتیبانی مناسبی نیز داشته باشد.

با بررسی بر روی آموزشگاه‌های فنی، مجتمع فنی برق از بهترین آموزشگاه‌های فنی حرفه ای در کشور شناسایی شد، زیرا:

  • دوره‌های برگزار شده در این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و کارگاهی است.
  • اساتید از تجربه و تخصص بالایی برخوردار هستند.
  • در پایان دوره کارآموزان مدرک معتبر و دو زبانه دریافت می‌کنند.
  • فرصت تمرین و کار عملی برای کارآموزان فراهم شده است.
  • پشتیبانی نامحدودی پس از پایان دوره به کارآموزان ارائه می‌دهد.
  • امکان تجدید دوره رایگان برای کارآموزان فراهم شده است.

این آموزشگاه علاوه بر رشته‌های برق و الکترونیک، دوره‌های متعدد دیگری را در حوزه‌های جوشکاری، تعمیرات، خودرو برگزار می‌نماید. کلاس‌های آموزش تعمیرات پکیج، دوره‌های نصب و تعمیرات کولر گازی، دوره مکانیک خودرو، دوره‌های تعمیرات لوازم خانگی برخی از ده‌ها دوره برگزار شده در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های مجتمع فنی برق و همچنین ثبت نام در آنها می‌توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48691 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/12/24 تعداد مشاهده: 1713
کلید واژه ها:
سافت گذر