کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751184736 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318025 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آنتی ویروس ایرانی طراحی شد

جوان مبتکر سمنانی موفق به طراحی و ثبت آنتی ویروس ایرانی شد و شورای عالی انفورماتیک نیز آنتی ویروس ایرانی "شید" را به لحاظ فنی تائید کرده است.

آرمان نیری در گفتگو با خبرنگار مهر در سمنان گفت: در طراحی این محصول ایرانی با استفاده از تکنولوژی جدید، علاوه برحفظ کارایی و امنیت سیستم، سرعت عملکرد بالا هم در نظر گرفته شده است.

وی امنیت و سرعت"شید" را که سومین آنتی ویروس دو موتوره جهان و دومین آنتی ویروس ایرانی است تفاوت اصلی این آنتی ویروس با دیگر آنتی ویروس های دنیای رایانه دانست.

این مبتکر سمنانی افزود: در حال حاضر حدود 20 نوع آنتی ویروس برای استفاده کاربران وجود دارد، که به زبان اصلی و تک موتوره هستند.

به گفته وی، آنتی ویروس"شید" با استفاده از دو موتور و سیستم های هوشمند اَرتا و سامتا که موجب جلوگیری از تکرار اسکن و تنظیم حافظه و منابع سیستم می شود امنیت، قدرت و سرعت قابل توجهی دارد.

نیری ادامه داد: به روزرسانی خودکار، امکان حذف دائمی فایل ها، محیط فارسی، دانلود رایگان و قیمت6500 تومانی که یک پنجم قیمت آنتی ویروس های خارجی است، از دیگر ویژگی های این محصول ایرانی است.

آرمان نیری با 26 سال سن، بیش از 10 سال است که در رشته رایانه تحقیق می کند و برای طراحی این آنتی ویروس، سه سال وقت و ده میلیون تومان هزینه کرده است.

آنتی ویروس "شید" در رسانه های دیجیتال ایران، به شماره 010738-00405-8 ثبت شده و شورای عالی انفورماتیک از لحاظ فنی آن را تائید کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4870 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ITIRAN تاریخ خبر: 1390/01/22 تعداد مشاهده: 2059
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر