کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317946 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سه خبر از ویژگی های جدید مایکروسافت اج

مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج

گزینه های جدید شخصی سازی تم مایکروسافت اج

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت در حال افزودن گزینه های جدید شخصی سازی تم مایکروسافت اج است. این شرکت به تازگی کد Enable picker for color based themes را افزوده تا با گزینه مربوطه از قسمت Appearance بتوانیم ظاهر مرورگر را تغییر دهیم.

این بخش حاوی 13 تم رنگی بوده و برای استفاده از هر کدام از آنها یک لینک که به وب استور کروم هدایت می شود، ارائه می کند.

مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج

این تم های رنگی به مواردی که در وب استور کروم دیده بودیم شباهت زیادی دارند ولی مایکروسافت حالا اسامی آنها را تغییر داده است.

مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج

این ویژگی در آخرین نسخه مایکروسافت اج مخصوص توسعه دهندگان و آزمایشی (قناری) قرار دارد و مشخص نیست چه زمانی به دست همه افراد می رسد.

امکان مخفی سازی نوار عنوان در تب های عمودی

مایکروسافت اخیراً قابلیت تب های عمودی را به مایکروسافت اج آورده است اما این ویژگی کارایی زیادی نداشت چرا که فضای عمودی که به این تب ها اختصاص داده می شد، زیاد نبود و نوار عنوان تب ها هم به همان شکل اول باقی می ماند.

گویا کمپانی مالک ویندوز از این مشکل آگاه شده زیرا در تازه ترین نسخه مایکروسافت اج قناری (آزمایشی) با شماره بیلد 91.0.825.0 امکان مخفی سازی نوار عنوان تب های عمودی را فراهم کرده است. فعالسازی این کد باعث ایجاد تغییراتی می گردد که در تصویر می بینید.

مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج

مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج

نکته حائز اهمیت آنکه، مخفی سازی نوار عنوان سبب خواهد شد تا صفحات و پنجره ها شلوغ به نظر برسند.

همگام سازی اطلاعات پرداخت در دستگاه های مختلف

از جمله امکاناتی که مایکروسافت به تازگی به مایکروسافت اج افزوده، قابلیت همگام سازی اطلاعات پرداخت در دستگاه های مختلف، حذف چندین پسورد ذخیره شده به صورت یکجا و بهبود بخش پی دی اف خوان می باشد.

بر این اساس، با آپدیت نسخه 90 مایکروسافت اج، قرار است مایکروسافت کلیپ بورد ویندوز را اسکن کند تا اطلاعاتی مانند اسم، شماره تلفن، آدرس و . . . که برای پر کردن فرم لازم هستند را بشناسد. در نهایت این داده ها به مایکروسافت اج ارسال و هنگام پر کردن فرم های اینترنتی نمایش داده خواهند شد. همچنین، گفته می شود که قابلیت حذف یکباره چندین پسورد قرار است با ورژن 90 مایکروسافت اج عرضه گردد.

دیگر ویژگی آن است که مایکروسافت می خواهد قابلیت سرچ در تاریخچه جستجو را گسترش دهد تا کاربران میان تاریخچه های همگام سازی شده راحت تر به جستجو بپردازند. در حال حاضر تنها می توان در تاریخچه جستجویی به سرچ کردن پرداخت که در یک دستگاه ذخیره شده است. با این قابلیت، دیگر نیازی نخواهد بود برای اینکه در تاریخچه جستجو بگردید، حتماً از همان رایانه یا گوشی استفاده کنید.

دو قابلیت دیگر به بخش پی دی اف خوان مایکروسافت اج مربوط می شوند که باعث خواهند شد پرینت کردن فایل های PDF یا صفحات اینترنتی آسان تر گردد. این گزینه ها که عبارتند از Fit to Page و Actual Size، احتمالاً همزمان با آپدیت نسخه 90 مایکروسافت اج پایدار که قرار است در 15 آوریل 2021 منتشر شود، وجود خواهند داشت.

صرف نظر از ویژگی های گفته شده، مایکروسافت دارد روی دو قابلیت دیگر کار می کند که قرار است همزمان با آپدیت مایکروسافت اج نسخه 92 آنها را منتشر نماید. یکی از این ویژگی ها، امکان همگام سازی اطلاعات پرداخت در میان تمامی دستگاه ها می باشد تا کاربران بتوانند از طریق هر رایانه یا گوشی به آنها دست یابند. همچنین، گفته شده که قرار است در نوار سمت چپ پی دی اف خوان، برخی گزینه ها اضافه شوند تا سریع تر میان صفحات مختلف جابه جا شویم.

هر دو ویژگی گفته شده در پاراگراف آخر همزمان با مایکروسافت اج نسخه 92 که قرار است در 22 ژولای 2021 عرضه شود، منتشر خواهند شد.

 

 
منابع: mspoweruser.com و neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48704 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/25 تعداد مشاهده: 2223
سافت گذر