کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317949 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی Tab Search گوگل پیشرفته تر شد

به گزارش سافت گذر، ویژگی جستجو در میان تب های کروم (Tab Search) برای افرادی که در آنِ واحد تعداد زیادی تب باز می کنند، فوق العاده کاربردی است. این قابلیت که به تازگی پیشرفته تر شده، علاوه بر اینکه تب های باز را نشان می دهد، امکان سرچ برای مهمترین تب را نیز به وجود می آورد.

گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل مرورگر گوگل کروم

تا پیش از این تغییرات، منوی Tab Search کوچک بود و تنها پنج تب را نمایش می داد ولی از حالا به بعد در جدیدترین نسخه کروم قناری (آزمایشی) مشاهده شده که قد این منو با توجه به تعداد تب های در حال اجرا و اندازه نمایشگر بلندتر خواهد شد. برای مثال، اگر 20 تب در حال اجرا دارید، همه آنها نمایش داده می شوند.

به علاوه، منوی Tab Search اطلاعات مربوط به تاریخ و ساعت را نیز می دهد. به عبارت دیگر، یک منوی جدید به شما نشان خواهد داد که چه زمانی یک تب را اجرا کرده اید. حالا آن طور که خبر رسیده، برنامه نویسان کرومیومی دارند روی ویژگی کار می کنند تا بتوان تب های اخیراً بسته شده را دید. قرار است این قابلیت طی روزهای آتی به کروم قناری بیاید.

گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل مرورگر گوگل کروم

برای استفاده از منوی Tab Search بازطراحی شده، ابتدا باید کروم قناری را دانلود و مراحل زیر را طی کنید:

 

•    به آدرس chrome://flags بروید
•    به دنبال کد Tab Search بگردید
•    گزینه Enable را بزنید و مرورگر را ری استارت کنید

حالا وقتی چندین تب را اجرا کردید، آیکون مثلث برعکس رو به سمت چپ را خواهید دید که کلیک کردن روی آن تمام تب هایی که باز کرده اید را نشان می دهد.

این تغییرات در حال حاضر فقط در کروم قناری قرار دارند بنابراین اطمینان حاصل کنید که حتماً این نسخه از مرورگر گوگل را نصب و مراحل گفته شده را طی کرده اید. شما می توانید این برنامه را از اینجا دانلود نمایید.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48711 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/26 تعداد مشاهده: 2908
سافت گذر