کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317949 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معیارهای خرید ویدئو پروژکتور خانگی و اداری

اگر شما هم جزو کسانی باشید که قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارند باید نیاز صحیح خود را شناسایی و تعیین کنید. امروزه می‌توان از پروژکتور‌ها برای ارائه محتوا در محیط‌های کسب و کار و همچنین در محیط‌های آموزشی و یا برای تماشای فیلم و اتصال آن به کنسول‌ بازی استفاده کرد. در ادامه قصد داریم تا معیارهای خرید ویدیو پروژکتور و نکات مهمی که باید در هنگام تهیه دستگاه مدنظر قرار بگیرد را به شما ارائه دهیم و همچنین به معرفی برترین برندهای موجود در بازار ایران بپردازیم و در ادامه چند مدل دیتا پروژکتور بروز و پرفروش را معرفی نماییم. بنابراین با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

قطعا یکی از لذت بخش‌ترین سرگرمی‌ها در اوقات فراغت تماشای فیلم و سریال است. در بازار انواع تلویزیون‌های ال ای دی، ال سی دی و پلاسما با برندهای متنوع وجود دارد اما اگر به دنبال تصویری بزرگ‌تر و کیفیت عالی باشید؛ انتخاب شما محدودتر خواهد شد. همچنین هزینه‌ی زیادی باید پرداخت کنید، پس راهکار چیست؟ در این لحظه است که بهترین گزینه یعنی پروژکتور‌ خودنمایی می‌کند که برای چنین شرایطی در نظر گرفته شده‌اند. در ادامه بهتر است بدانیم ویدئو پروژکتور چگونه کار می‌کند؟

ویدئو پروژکتور چیست؟

به بیان ساده، یک ویدئو پروژکتور با استفاده از منبع نور و عدسی باعث بازتاب نور بر سطح مقابل شده و تصاویر قرار گرفته بین منبع نور و عدسی را با بزرگنمایی بیشتر به شما نمایش می‌دهد. در نمونه‌های اولیه، این فرآیند مکانیکی بود و نوار‌هایی که شامل مجموعه‌ای از عکس‌های بهم چسبیده بودن با کمک هِندل و چرخاندن آن، تصاویر با سرعت 24 فریم بر ثانیه از مقابل منبع نور حرکت کرده و منجر به تولید و به نمایش درآمدن تصویر می‌شد. با پیشرفت تکنولوژی، نوآروی و راه‌یابی آن به صنعت "Video Projection" این دستگاه‌ها پیشرفت چشمگیری کرده و جایگاه مختص خود را مشابه با تلویزیون و کامپیوتر پیدا کردند. از برتری‌های آن نسبت به تلویزیون، می‌توان به ایجاد تصاویری با اندازه بسیار بزرگ‌، قابلیت حمل آسان و کاربری‌های بسیار متنوع و آسان دیتا پروژکتور اشاره کرد.

انواع ویدئو پروژکتور

در واقع، پروژکتور‌ها را می‌توان بر اساس نوع کاربرد به 4 دسته بندی کلاسی/آموزشی - اداری (بیزینس)، ویدئو پروژکتور خانگی / سینما خانگی ، سالن کنفرانس (آپارت‌ سینمایی) و جیبی تقسیم کرد. ویدئو پروژکتورهای سالن‌ کنفرانس یا سینما بسیار گران قیمت و بزرگ بوده و با هدف پخش تصاویر در ابعاد بسیار بزرگ ساخته می‌شوند. در ادامه مقاله با بررسی 2 مشخصه بنیادین نحوه‌ی شناسایی نوع کاربری مورد نیاز جهت خرید دیتا پروژکتور مناسب را مطالعه خواهید کرد.

قدرت روشنایی ویدئو پروژکتور

یکی از مولفه‌های مهم برای تهیه ویدئو پروژکتور مبحث مربوط به قدرت روشنایی تصویر خروجی است. اگر تصویر خروجی به اندازه کافی روشن نباشد، کیفیت خروجی اهمیت خود را از دست خواهد داد. شما امکان کم کردن میزان شدت روشنایی را خواهید داشت؛ اما عکس آن غیر ممکن است. میزان قدرت روشنایی دستگاه با واحد یا یکایی بنام انسی لومن (ANSI Lumen) بیان می‌شود و جهت محاسبه میزان لومن مورد نیاز در محیطی که قصد استفاده از دستگاه را دارید باید به فاکتورهایی نظیر نور محیط مکان استفاده، فاصله از پرده نمایش، عرض تصویر و محتوایی که قصد پخش آن را دارید، توجه کنید. هر چه محیط شما پر نورتر باشد باید دستگاه انتخابی شما از شدت قدرت روشنایی بالاتری برخوردار باشد تا در صورتی که امکان کاستن نور محیط خود را ندارید، بتوانید در همان حالت بهترین تصویر جهت نمایش را داشته باشید. پیشنهاد پروژکتور استور برای میزان توان روشنایی مناسب فضای خانگی حداقل 1000 لومن و برای فضای کسب و کار یا شرکت 1500 لومن می‌باشد.

رزولوشن تصویر ویدئو پروژکتور

یکی از معیارهای دارای اهمیت در هنگام تهیه ویدئو پروژکتور توجه به وضوح تصویر دستگاه است. رزولوشن در حقیقت تعداد پیکسل های به نمایش در آمده در تصویر می‌باشد و با یک جفت عدد زوج بیان می‌شود مثلا اگر شما دستگاهی با رزولوشن XGA(1024x768) را در نظر بگیرید، تصویر به نمایش درآمده توسط آن دارای 1024 عدد پیکسل در ارتفاع یا ستون تصویر و 768 عدد پیکسل در عرض یا ردیف تصویر خواهد بود. با توجه به این تعریف هرچه رزولوشن دستگاه بالاتر باشد، به طبع آن تصویری با تعداد پیکسل بیشتر به نمایش در خواهد آمد و در نتیجه کیفیت بالاتری جهت نمایش داشته و تصویری اصطلاحا نرم‌تر و پر جزئیات را مشاهده خواهید کرد.

ویدئو پروژکتور خانگی و اداری پرفروش در ایران

پیشنهاد کاربردی به عنوان یک دیتا پروژکتور ارزان خانگی - اداری را می‌توان ویوسونیک PA503S معرفی نمود. این دستگاه قابلیت ساپورت تصاویر تا رزولوشن فول اچ دی (1920x1080) را دارا می‌باشد و انتخابی مناسب جهت تماشای فیلم و استفاده در محیط‌های آموزشی است. حال می‌خواهیم مدل‌هایی با توانایی‌های حرفه‌ای معرفی کنیم که نسبت به نیاز کاربر و با توجه به موارد استفاده اداری – بیزینس و خانگی بسیار منعطف هستند. اپسون مدل EB-U42 با قدرت روشنایی 3600 لومن، کنتراست 1:15000، یک ویدئو پروژکتور Full HD به همراه وایرلس داخلی که می‌توان آن را جهت سینما خانگی، اتاق جلسات و سالن کنفرانس انتخاب کرد. مدل بعدی دستگاه اپسون EB-2142W است؛ این دستگاه داری قدرت روشنایی 4200 انسی لومن، رزولوشن (HD(1280x800 و کنتراست 1:15000 با عمر لامپ 12 هزار ساعت می‌باشد. در آخر ویدئو پروژکتوری عالی از لحاظ کیفیت برای گیمرها و عاشقان فیلم می‌تواند اپسون EH-TW5650 باشد. همچنین می‌توانید از طریق فروشگاه www.projectorstore.ir یا شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۷۰۲۱۴ با مشاوران مجرب پروژکتور استور در ارتباط باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48712 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: پروژکتور استور - تسمینو تاریخ خبر: 1399/12/27 تعداد مشاهده: 2304
کلید واژه ها:
سافت گذر